Materials acadèmics

Materials acadèmics 53 registres trobats  inicianterior33 - 42següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
33.
4 p, 2.5 MB Avaluació psicològica en clínica infantil i adolescent [26934] / Costas i Moragas, Carme ; Cuxart, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2002-03
Llicenciat en Psicologia [444]  
34.
4 p, 2.5 MB Avaluació psicològica en clínica infantil i adolescent [26934] / Costas i Moragas, Carme ; Cuxart, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2001-02
Llicenciat en Psicologia [444]  
35.
7 p, 91.7 KB Avaluació i Intervenció en Malalties Cròniques, Discapacitat i Envelliment [43421] / Limonero García, Joaquim T ; Borràs, Xavier ; Cuxart, Francesc ; Fernández-Castro, Jordi ; Font Guiteras, Antoni ; Moix Queralto, Jenny ; Jódar Vicente, Mercè ; Deus Yela, Juan ; Chamarro Lusar, Andrés ; Devi Bastida, Josep ; Arenas i Guarch, Sergi ; Donada, Susana ; Olivella Quintana, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: Fer una anàlisi biopsicosocial de la cronicitat, l'envelliment, i la discapacitat Conèixer els diferents instruments i mètodes d'avaluació psicològics específics de la cronicitat, la discapacitat i l'envelliment . [...]
Una vez finalizado el módulo el estudiante debería ser capaz de: • Hacer un análisis biopsicosocial de la cronicidad, el envejecimiento, y la discapacidad • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la discapacidad y el envejecimiento. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documents
36.
4 p, 75.3 KB Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta [102028] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Cuxart, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas relacionadas con la afectividad, las emociones y la conducta. [...]

2017-18
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
37.
4 p, 75.2 KB Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734] / Cuxart, Francesc ; Díaz-Regañón Serra, Natàlia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Objectius formatius de l'assignatura 1. L'alumne sabrà utilitzar diverses tècniques i instruments d'avaluació, propis de la professió. 2. L'alumne sabrà interpretar els resultats de diferents instruments i tècniques d'avaluació psicològica. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
38.
4 p, 75.3 KB Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734] / Cuxart, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Objectius formatius de l'assignatura 1. L'alumne sabrà utilitzar diverses tècniques i instruments d'avaluació, propis de la professió. 2. L'alumne sabrà interpretar els resultats de diferents instruments i tècniques d'avaluació psicològica. [...]
2016-17
Grau en Logopèdia [828]  
39.
4 p, 28.3 KB Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734] / Cuxart, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1. L'alumne sabrà utilitzar diverses tècniques i instruments d'avaluació, propis de la professió. 2. L'alumne sabrà interpretar els resultats de diferents instruments i tècniques d'avaluació psicològica. [...]
2015-16
Grau en Logopèdia [828]  
40.
4 p, 104.1 KB Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734] / Cuxart, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1. L'alumne sabrà utilitzar diverses tècniques i instruments d'avaluació, propis de la professió. 2. L'alumne sabrà interpretar els resultats de diferents instruments i tècniques d'avaluació psicològica. [...]
2014-15
Grau en Logopèdia [828]  
41.
4 p, 15.1 KB Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734] / Cuxart, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització En l'exercici professional de la logopèdia, l'avaluació psicològica dels pacients és un aspecte molt important. En primer lloc, perquè durant el procés diagnòstic inicial, a més de l'avaluació estrictament logopèdica, és necessari avaluar altres aspectes del subjecte com les capacitats cognitives o la personalitat, ja que poden constituir factors rellevants de cara a definir comorbiditats i a elaborar estratègies terapèutiques. [...]
2012-13
Grau en Logopèdia [828]  
42.
5 p, 15.6 KB Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734] / Cuxart, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització En l'exercici professional de la logopèdia, l'avaluació psicològica dels pacients és un aspecte molt important. En primer lloc, perquè durant el procés diagnòstic inicial, a més de l'avaluació estrictament logopèdica, és necessari avaluar altres aspectes del subjecte com les capacitats cognitives o la personalitat, ja que poden constituir factors rellevants de cara a definir comorbiditats i a elaborar estratègies terapèutiques. [...]
2011-12
Grau en Logopèdia [828]  

Materials acadèmics : 53 registres trobats   inicianterior33 - 42següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.