Resultats globals: 9 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 9 registres trobats
Materials acadèmics 9 registres trobats  
1.
6 p, 110.5 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Vinyals Mirabent, Sara ; Galvany Sánchez, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La publicitat és una peça clau del desenvolupament econòmic i també de la construcció social de la societat postmoderna occidental. Estem davant d'un sector que evoluciona a una velocitat estrepitosa i que, avui en dia, afronta grans reptes com la fragmentació de les audiències, cada cop més selectives, o la pèrdua del control dels missatges. [...]
Advertising is a key piece in the economic development and the social construction of western postmodern societies. It is a fast and constantly evolving industry, now facing great challenges such as the fragmentation of their audiences, every day more demanding, and the loss of control over their messages. [...]
La publicidad es una pieza clave en el desarrollo económico y también en la construcción social de la sociedad postmoderna occidental. Estamos frente a un sector que evoluciona a una velocidad vertiginosa y que, hoy en día, se enfrenta a grandes retos como la fragmentación de las audiencias, cada vez más selectivas, o la pérdida de control sobre los mensajes. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
5 p, 107.4 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Vinyals Mirabent, Sara ; Martorell Castellano, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La publicitat és una peça clau del desenvolupament econòmic i també de la construcció social de la societat postmoderna occidental. Estem davant d'un sector que evoluciona a una velocitat estrepitosa i que, avui en dia, afronta grans reptes com la fragmentació de les audiències, cada cop més selectives, o la pèrdua del control dels missatges. [...]
Advertising is a key piece in the economic development and the social construction of western postmodern societies. It is a fast and constantly evolving industry, now facing great challenges such as the fragmentation of their audiences, every day more demanding, and the loss of control over their messages. [...]
La publicidad es una pieza clave en el desarrollo económico y también en la construcción social de la sociedad postmoderna occidental. Estamos frente a un sector que evoluciona a una velocidad vertiginosa y que, hoy en día, se enfrenta a grandes retos como la fragmentación de las audiencias, cada vez más selectivas, o la pérdida de control sobre los mensajes. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
4 p, 103.0 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Vinyals Mirabent, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La publicitat és una peça clau del desenvolupament econòmic i també de la construcció social de la societat postmoderna occidental. Estem davant d'un sector que evoluciona a una velocitat estrepitosa i que, avui en dia, afronta grans reptes com la fragmentació de les audiències, cada cop més selectives, o la pèrdua del control dels missatges. [...]
Advertising is a key piece in the economic development and the social construction of western postmodern societies. It is a fast and constantly evolving industry, now facing great challenges such as the fragmentation of their audiences, every day more demanding, and the loss of control over their messages. [...]
La publicidad es una pieza clave en el desarrollo económico y también en la construcción social de la sociedad postmoderna occidental. Estamos frente a un sector que evoluciona a una velocidad vertiginosa y que, hoy en día, se enfrenta a grandes retos como la fragmentación de las audiencias, cada vez más selectivas, o la pérdida de control sobre los mensajes. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
5 p, 104.2 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la seva construcció, parlant en termes estructuralistes, s'han tingut en compte els següents objectius: 1. -La justificació científica de l'assignatura a partir de la integració dels fonaments d'altres disciplines. [...]
En su construcción, hablando en términos estructuralistas, se han tenido en cuenta los siguientes objetivos: 1. -La justificación científica de la asignatura a partir de la integración de los fundamentos de otras disciplinas. [...]

2020-21
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
5 p, 78.1 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la seva construcció, parlant en termes estructuralistes, s'han tingut en compte els següents objectius: 1. -La justificació científica de l'assignatura a partir de la integració dels fonaments d'altres disciplines. [...]
En su construcción, hablando en términos estructuralistas, se han tenido en cuenta los siguientes objetivos: 1. -La justificación científica de la asignatura a partir de la integración de los fundamentos de otras disciplinas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
6.
5 p, 76.0 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En su construcción, hablando en términos estructuralistas, se han tenido en cuenta los siguientes objetivos: 1. -La justificación científica de la asignatura a partir de la integración de los fundamentos de otras disciplinas. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
5 p, 103.5 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En su construcción, hablando en términos estructuralistas, se han tenido en cuenta los siguientes objetivos: 1. -La justificación científica de la asignatura a partir de la integración de los fundamentos de otras disciplinas. [...]
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
5 p, 103.9 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En su construcción, hablando en términos estructuralistas, se han tenido en cuenta los siguientes objetivos: 1. -La justificación científica de la asignatura a partir de la integración de los fundamentos de otras disciplinas. [...]
2013-14  
9.
4 p, 12.2 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Soler Pujals, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En su construcción, hablando en términos estructuralistas, se han tenido en cuenta los siguientes objetivos: 1. -La justificación científica de la asignatura a partir de la integración de los fundamentos de otras disciplinas. [...]
2012-13
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.