Dipòsit Digital de Documents de la UAB 1,461 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
15 p, 276.4 KB El paper dels mitjans públics : reptes davant la plataformització / Martori, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Els mitjans públics de Catalunya encaren desafiaments en el context de plataformització. La innovació als prestadors públics és multinivell i força atomitzada, de manera que s'estan creant diverses plataformes de lliure transmissió o over the top (OTT) en paral·lel. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2023
Informe de la comunicació a Catalunya 2021-2022, 2023, p. 229-243  
12.
19 p, 987.7 KB Canvi climàtic : informar sobre un procés irreversible / Teso, Gemma (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Sociología: Metodología y Teoría) ; Fernández-Reyes, Rogelio (Universidad de Sevilla)
La comunicació és un element clau per evitar la inacció enfront del canvi climàtic. Els assumptes tractats venen marcats, sobretot, per l'agenda política -amb un pes molt destacat de les cimeres mundials del clima (COP)-, l'agenda científica -amb la presentació dels successius informes de l'IPCC- i l'agenda social, arran de les mobilitzacions per la defensa de la salut de la Terra. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2023
Informe de la comunicació a Catalunya 2021-2022, 2023, p. 209-227  
13.
13 p, 270.1 KB Joventut, infantesa i mitjans / Narberhaus, Marta (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Aquest capítol fa un repàs d'alguns dels principals temes comunicatius que més han afectat la població infantil i juvenil el bienni 2021-2022 per entendre quins reptes presenta el futur de la comunicació a Catalunya als joves i els infants. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2023
Informe de la comunicació a Catalunya 2021-2022, 2023, p. 195-207  
14.
10 p, 263.3 KB El videojoc / Contreras, Ruth S.. (Ruth Sofhía) (Universitat de Vic. Departament de Comunicació) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El sector dels videojocs a Catalunya i Espanya ha crescut significativament en els darrers anys, amb un augment del nombre d'empreses i de desenvolupadors que llancen títols per a totes les plataformes. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2023
Informe de la comunicació a Catalunya 2021-2022, 2023, p. 183-192  
15.
14 p, 328.1 KB El llibre / Cubeles, Xavier (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Després de la crisi de la Covid-19 de l'any 2020, el sector del llibre de Catalunya ha experimentat una notable recuperació i consolidació, tant des de la perspectiva de l'oferta com de la demanda en els mercats interior i exterior. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2023
Informe de la comunicació a Catalunya 2021-2022, 2023, p. 155-168  
16.
18 p, 319.5 KB El cinema / Caballero Molina, Juan José (Universitat de Barcelona. Departament de Filologia Hispànica, Teoria de la Literatura i Comunicació) ; Jariod, Daniel (Universitat de Barcelona. Departament de Biblioteconomia, Documentació i Comunicació Audiovisual)
El nou context on es troba immers l'audiovisual ha imposat un necessari procés de revisió i adaptació del marc legislatiu, marcat per les directrius de la Comissió Europea. Enmig d'aquests canvis el sector cinematogràfic català -impulsat pel trasbalsament pandèmic originat el 2020- continua afanyant-se a trobar un model estratègic i de negoci que resulti sostenible i funcional, en el marc dels processos de transformació que coneix el conjunt de l'ecosistema audiovisual on operen les emergents plataformes OTT (acrònim d'over the top), que les administracions pretenen regular. [...]
Barcelona Generalitat de Catalunya ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) 2023
Informe de la comunicació a Catalunya 2021-2022, 2023, p. 137-154  
17.
27 p, 451.2 KB La televisió i les plataformes audiovisuals / Besalú Casademont, Reinald, 1983- (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
El bienni 2021-2022 fou el de l'aprovació de la nova Llei general de comunicació audiovisual, que estableix per a les plataformes les mateixes obligacions d'inversió i promoció d'obra europea que per a les televisions convencionals. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2023
Informe de la comunicació a Catalunya 2021-2022, 2023, p. 109-135  
18.
25 p, 418.0 KB La radio / Niqui, Cinto (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Segarra Moreno, Luis (Guía de la radio)
El bienni radiofònic 2021-2022 a Catalunya es caracteritza per un lleuger increment de l'audiència, que se situa en els 3,871 milions d'oients els dies feiners. RAC1 i Catalunya Ràdio segueixen essent les emissores més escoltades entre les generalistes, mentre que Los 40 Principales conserva el lideratge de la ràdio temàtica musical. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2023
Informe de la comunicació a Catalunya 2021-2022, 2023, p. 83-107  
19.
26 p, 516.3 KB La premsa / Corbella, Joan M. (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
En el bienni 2021−2022 destaca per damunt de tot la dificultat -i alhora el repte- per a la supervivència del sector, que consisteix en el fet que la lectura de la premsa s'ha continuat traslladant de forma massiva als serveis suportats a internet (webs, aplicacions, xarxes socials, buscadors i agregadors), però els ingressos segueixen majoritàriament ancorats en els productes en paper, malgrat els esforços dels editors i les esperances dipositades en el bienni anterior en la solució digital. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2023
Informe de la comunicació a Catalunya 2021-2022, 2023, p. 57-82  
20.
22 p, 405.9 KB Economia i finançament de la comunicació / Gómez-Domínguez, Pablo (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
El sector de la comunicació català manté la seva vitalitat i el seu dinamisme en un entorn d'alta complexitat i competència global. A Catalunya aporta un 2,9% del producte interior brut (2021); les dades d'inversió publicitària permeten ser optimistes, amb una recuperació en el període postpandèmia, en què el 2021 se superen els 1. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2023
Informe de la comunicació a Catalunya 2021-2022, 2023, p. 33-54  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 1,461 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.