43.
|
|
44.
|
287 p, 1.8 MB |
Innovacions locals contra la desigualtat de gènere a l'ocupació
/
Aguado, Empar ;
de la Fuente Vázquez, María, ed. ;
Berbel Sánchez, Sara ;
Fresnillo, Iolanda ;
Gelambí Torrell, Mònica ;
Ginesta, Víctor ;
Moreno Colom, Sara, 1978- ;
Pérez Quintana, Anna ;
Ruiz, Aida ;
Sabata, Anna ;
Institut de Ciències Polítiques i Socials.
Barcelona, Catalunya
Barcelona: Institut de ciències polítiques i socials, 2018 (Ciutats i persones) (Grana (Institut de Ciències Polítiques i Socials) ; 36)
|
|
45.
|
|
46.
|
|
47.
|
119 p, 3.2 MB |
Ver, oír y opinar : valoración de la publicidad sexista por parte de los adolescentes
/
Ceballos Muñoz, Natalia ;
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En un panorama on les dones segueixen sent un col·lectiu afectat per la desigualtat de gènere en l'àmbit publicitari i en què la publicitat té una influència directa com a agent de socialització; resulta interessant estudiar en quina mesura els adolescents com a públic sensible als mitjans de comunicació perceben el sexisme publicitari i com això afecta la seva manera d'acceptar o rebutjar aquest tipus de comportaments. En un panorama donde las mujeres siguen siendo un colectivo afectado por la desigualdad de género en el ámbito publicitario y en el que la publicidad tiene una influencia directa como agente de socialización; resulta interesante estudiar en qué medida los adolescentes como público sensible a los medios de comunicación perciben el sexismo publicitario y cómo esto afecta a su manera de aceptar o rechazar este tipo de comportamientos. In a scene where women continue to be a collective affected by the gender inequality in the advertising field and where advertising has direct influence as an agent of socialization; it is interesting to study to what extent adolescents, as a public which is sensitive to the means of communications, perceive the advertising of sexism and how that affects their way of accepting or rejecting this type of content.
2018 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
7 documents
|
|
48.
|
87 p, 68.9 MB |
La dona a la revista : representació de la imatge, l'aparença i els valors de la figura femenina als anuncis gràfics
/
Borralleras Maya, Ivette ;
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada dia expliquem amb zero paraules qui som, què volem i com ens sentim en cada moment. No en som conscients, però la manera de moure'ns, els gestos, la mirada, com ens relacionem amb els altres, i fins i tot, la manera de vestir-nos, de pentinar-nos o de maquillar-nos, ens delata. [...] Cada día explicamos con cero palabras quiénes somos, qué queremos y cómo nos sentimos en cada momento. No somos conscientes, pero la manera de movernos, los gestos, la mirada, como nos relacionamos con los demás, e incluso, la manera de vestirnos, de peinarnos o de maquillarnos, nos delata. [...] Every day we explain with zero words who we are, what we want and how we feel at all times. We are not aware of it, but the way we move, the gestures, the look, how we relate to others, and even the way we dress, comb or make up, gives us away. [...]
2018 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
49.
|
|
50.
|
13 p, 425.5 KB |
La imagen de la mujer escritora en Marcial : un comentario del epigrama X 35
/
Marina Sáez, Rosa Mª (Universidad de Zaragoza. Departamento de Ciencias de la Antigüedad)
En este artículo se realiza un comentario del epigrama X 35 de Marcial, en el que se recomienda la poesía de Sulpicia a sus lectores. Por un lado, se estudian las coincidencias entre la poética de Marcial y las características de la obra de Sulpicia, opuestas a ciertas formas literarias de su época, como la poesía mitológica. [...] En aquest article es fa un comentari de l'epigrama X 35 de Marcial, en el qual recomana la poesia de Sulpícia als seus lectors. D'una banda, s'estudien les coincidències entre la poètica de Marcial i les característiques de l'obra de Sulpícia, oposades a certes formes literàries de la seva època, com la poesia mitològica. [...] In this paper a commentary of Martial's epigramm X 35, poem in which Sulpicia's poetry is recommended to his readers, is made. On the one hand, the coincidences between Martial's poetics and the characteristics of Sulpicia's work, which are opposed to some literary forms of their time, such as mythologic poetry, are studied. [...]
2015
Faventia, Vol. 37 (2015) , p. 57-69 (Articles)
|
|
51.
|
|
52.
|
|