Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 1,016 registros  inicioanterior596 - 605siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.08 segundos. 
596.
7 p, 86.3 KB Redacció del Missatge Publicitari [103141] / Castellblanque, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
597.
5 p, 82.7 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez, Mercè (Díez Jiménez) ; Martori, Aida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'Estructura de la Comunicació estudia les indústries comunicatives i culturals, així com els actors polítics, econòmics i socials que les configuren amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
La Estructura de la Comunicación estudia las industrias comunicativas y culturales, así como los actores políticos, económicos y sociales que las configuran mediante su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
598.
6 p, 83.4 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Lorite, Nicolàs ; Morales Morante, Luis Fernando ; Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales 1. -Producción El proceso general de realización audiovisual en cine y televisión. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
599.
3 p, 74.0 KB Tècniques de Negociació i Lideratge [103154] / Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer les competències i les habilitats per una gestió eficaç de persones. - Adquirir recursos i eines per al lideratge d'equips de treball. - Estudiar els grans principis i conceptes de la negociació. [...]
- Conocer las competencias y las habilidades para una gestión eficaz de personas. - Adquirir recursos y herramientas para el liderazgo de equipos de trabajo. - Estudiar los grandes principios y conceptos de la negociación. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
600.
7 p, 92.5 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
Saber identificar mercados y públicos. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos en el márqueting analítico y saberlos aplicar. Saber usar las principales tipologías de fuentes y recursos de información. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
601.
4 p, 74.3 KB Recerca de Mercats i del Consumidor [103150] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar als estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. [...]
La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
602.
8 p, 97.2 KB Teories de la Comunicació [103862] / Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Marín, Enric 1956- ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació del Grau de Publicitat i Relacions Públiques i està qualificada com a assignatura fonamental. Es considera que existeix una lògica progressiva entre tres de les cinc assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la següent manera: 1. [...]
La asignatura pertenece a la materia Comunicación del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas y está calificada como asignatura fundamental. Se considera que existe una lógica progresiva en tres de las cinco asignaturas de formación básica de la materia de Comunicación basada en una larga experiencia docente y estructurada de la siguiente manera: 1. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
603.
5 p, 82.5 KB Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques [103132] / Ajenjo, Marc, 1965- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de les tècniques i instruments estadístics bàsics de tractament, recollida, anàlisi i presentació de dades per a la investigació de mercats, en una orientació de recerca de caire quantitatiu. [...]
Dotar de las técnicas e instrumentos estadísticos básicos de tratamiento, recogida, análisis y presentación de datos para la investigación de mercados, en una orientación de investigación de tipo cuantitativo. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
604.
4 p, 75.1 KB Estàndard Oral i Escrit de la Llengua Espanyola [103870] / Cordoba Marin, Jessica ; Machuca Ayuso, María Jesús ; Rodríguez Ortiz, Francesc ; Gutiérrez-González, Yurena María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquesta assignatura és perfeccionar la capacitat d'anàlisi i producció de textos per als mitjans de comunicació tant en la seva varietat oral com escrita. Al final del curs, l'alumnat ha de conèixer les principals característiques d'una sèrie de models textuals, la qual cosa li permetrà aplicar aquests coneixements a la composició de textos en espanyol.
El objetivo de esta asignatura es perfeccionar la capacidad de análisis y producción de textos para los medios de comunicación tanto en su variedad oral como escrita. Al final del curso, los estudiantes deben conocer las principales características de una serie de modelos textuales, lo que les permitirá aplicar estos conocimientos a la composición de textos en español.

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
605.
4 p, 70.9 KB Book Creatiu [103149] / Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces originals, sòlides i amb criteri professional. 2. Aprendre a defensar la pròpia feina durant tot el procés, amb coherència i criteri. 3. Conèixer la indústria creativa en el moment actual, reconèixer i valorar la feina dels professionals, avui. [...]
1. Hacer un book creativo con un mínimo de 6 piezas propias originales, sólidas y con criterio profesional. 2. Aprender a defender el propio trabajo durante todo el proceso, con coherencia y criterio. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 1,016 registros   inicioanterior596 - 605siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.