Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 120 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
67 p, 5.0 MB Revisión de la literatura científica : pasos para realizar una scoping review / Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
2024 (Guías y recursos para investigar en educación)  
2.
13 p, 356.1 KB Maternidades tuteladas : vivencias y proyecciones de emancipación de jóvenes madres dentro del sistema de protección catalán / Faustino, Rita ; Sala-Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social - IARS
Este trabajo colectivo sobre el tránsito a la vida adulta de jóvenes egresados de sistemas de protección y jóvenes vulnerables compila una serie de capítulos con información actual, relevante, en ocasiones impactante y con reflexiones sobre ese periodo vital y sus protagonistas. [...]
Madrid Dyckinson 2022
El tránsito a la vida adulta de jóvenes de sistemas de protección y jóvenes vulnerables, 2022, p. 81-93  
3.
14 p, 428.0 KB La preparación para la autonomía de las personas jóvenes tuteladas : resultados preliminares del proyecto CALEAMI / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Sanz Escutia, Clara (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social - IARS
Este trabajo colectivo sobre el tránsito a la vida adulta de jóvenes egresados de sistemas de protección y jóvenes vulnerables compila una serie de capítulos con información actual, relevante, en ocasiones impactante y con reflexiones sobre ese periodo vital y sus protagonistas. [...]
Madrid Dyckinson 2022
El tránsito a la vida adulta de jóvenes de sistemas de protección y jóvenes vulnerables, 2022, p. 27-40  
4.
53 p, 616.7 KB Aprenentatge basat en la investigació en educació superior : un model d'aprenentatge seqüencial en les assignatures de grau de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB / Jariot, Mercè, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Melo, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castell Escuer, Tona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest document es divideix en dues parts, en la primera es presenta un model seqüenciat d'aprenentatge basat en la investigació des de primer curs fins a quart, per tal que l'alumnat vagi desenvolupant competències de recerca de manera vivencial durant la seva formació. [...]
2024  
5.
371 p, 8.1 MB La transición a la vida adulta de la juventud tutelada y extutelada : desafíos, recursos de apoyo y preparación para la emancipación / Sanz Escutia, Clara ; Arnau-Sabatés, Laura, dir. ; Sala Roca, Josefina, dir.
Antecedents La transició a la vida adulta no és només el pas de l'adolescència a l'adultesa, sinó que es constitueix com una etapa de la vida en si mateixa plena de reptes. Si la transició ja és de per si un repte per als joves que compten amb el suport de les seves famílies, encara ho és més per als joves extutelats que, en la majoria dels casos, no compten amb aquests suports. [...]
Antecedentes La transición a la vida adulta no es solamente el paso de la adolescencia a la adultez, sino que se constituye como una etapa de la vida en sí misma llena de retos. Si la transición ya es per se un reto para los jóvenes que cuentan con el apoyo de sus familias, todavía lo es más para los jóvenes extutelados que, en la mayoría de los casos, no cuentan con dichos apoyos. [...]
Background The transition to adult life is not only the passage from adolescence to adulthood, but it is also constituted as a life stage itself full of challenges. This transition is already a great challenge for young people who have the support of their families, and it is even greater for foster care leavers who, in most cases, do not have such support. [...]

2023  
6.
36 p, 1004.9 KB Projecte CALEAMI. Estudi longitudinal de la transició dels joves tutelats a la vida independent / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Catalunya. Departament de Drets Socials ; Federació d'Entitats amb Projectes i Pisos Assistits (FEPA)
El projecte CALEAMI (acrònim en anglès de «Care Leavers Moving into Adulthood», «Transició a la vida adulta dels joves tutelats») neix de la col·laboració entre la Federació d'Entitats amb Projectesi Pisos Assistits(FEPA), el Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social de la Universitat Autònoma de Barcelona (IARS) i la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència (DGAIA), amb la finalitat d'analitzar la preparació i la transició a la vida adulta dels joves tutelats a Catalunya. [...]
2023  
7.
6 p, 114.5 KB Comunitat, Intervenció Socioeducativa i Desigualtats [45007] / Úcar Martínez, Xavier ; Sala Roca, Josefina ; Valdivia Vizarreta, Paloma del Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén oferir les eines necessàries per poder analitzar les situacions i escenaris comunitaris des de la investigació, així com oferir respostes educatives adequades. En la proposta s'incideix especialment en el coneixement dels entorns de l'educació comunitària i les dimensions -capital social, xarxes socials, capacitació parental i relació entre iguals- que condueixen a l'apoderament dels grups en entorns complexos. [...]
This module aims to offer the necessary tools to be able to analyze community situations and scenarios from research, as well as offer appropriate educational responses. In the proposal, special emphasis is placed on the knowledge of community education environments and the dimensions -social capital, social networks, parental training and peer relationships- that lead to the empowerment of groups in complex environments. [...]
Este módulo pretende ofrecer las herramientas necesarias para poder analizar las situaciones y escenarios comunitarios desde la investigación, así como ofrecer respuestas educativas adecuadas. En la propuesta se incide en especial en el conocimiento de los entornos de la educación comunitaria y las dimensiones -capital social, redes sociales, capacitación parental y relación entre iguales- que conducen al empoderamiento de los grupos en entornos complejos. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documentos
8.
2 p, 225.9 KB Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 7: Debatre un tema a classe / Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinari de 14 professores i professors, hem generat exemples d'estratègies de personalització d'aprenentatges diferents en contextos d'aula invertida.
2023 (Re-Flip)  
9.
5 p, 105.9 KB Treball de Final de Màster [43217] / Sala Roca, Josefina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Màster té com a objectiu principal avaluar la integració de les competències adquirides en el Màster. El Treball de Fi de Màster s'estableix com una recerca en l'àmbit de l'educació desenvolupada amb dades empíriques que l'alumne realitza individualment i presenta davant d'un tribunal.
Master's dissertation aims to evaluate the integration of skills acquired in the Master. Master's dissertation is established as a research in the field of education developed with empirical data. It is a work that the student develops individually and presented in a commission.
El Trabajo de Fin de Máster tiene como objetivo principal evaluar la integración de las competencias adquiridas en el Máster. El Trabajo de Fin de Màster se establece como una investigación en el ámbito de la educación desarrollada con datos empíricos que el alumno desarrolla individualmente y presenta ante un tribunal.

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documentos
10.
7 p, 129.9 KB Infància i adolescència en risc [101682] / Sala Roca, Josefina ; Pagés Mimó, Adrià ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, es una assignatura optativa de tercer curs que pretén aprofundir en un dels àmbits professionals més importants dels educadors socials, l'atenció de la infància i adolescència en risc. [...]
This course aims to go in depth in one of the most important professional areas of social educators, the children and youth protection. Previously the students has done a compulsory course that is a the basis of the social educators' interventions with children and adolescents. [...]
Esta asignatura pretende profundizar en uno de los ámbitos profesionales más importantes de los educadores sociales, la atención a la infancia y adolescencia en riesgo. Previamente los alumnos han realizado una asignatura obligatoria que fundamenta la intervención del educador social con niños y adolescentes. [...]

2023-24
Grau en Educació Social [827]
3 documentos

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 120 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
6 Sala, J..
1 Sala, Jan
1 Sala, Jordi
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.