Resultados globales: 8 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 6 registros
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 6 registros  
1.
11 p, 137.6 KB Les audiències actives i la imatge de les dones a la publicitat / García Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
L'article presenta els resultats de la recerca de les percepcions i actituds de les dones davant representacions del gènere al discurs publicitari. Aquest estudi forma part de la investigació iniciada l'any 2005 sobre el consum de la imatge de les dones a la publicitat i als mitjans de comunicació. [...]
This article presents the results of a study on women's perceptions and attitudes regarding gender representation in advertising discourse. The study was part of a research project begun in 2005 on the consumption of the woman's image in publicity and the mass media. [...]

2008 - 10.2436/20.3008.01.55
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi, Num. 24 (Desembre 2008) , p. 131-142  
2.
24 p, 515.4 KB Gender-based violence and the challenge of visual representation / Wolf, Birgit (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca HERMES)
Considering the efforts to resolve the societal phenomenon of violence against women (VAW), universal in all countries, information, awareness-raising and the role of the media are regarded as key targets. [...]
Tenint en compte els esforços per resoldre el fenomen social de la violència contra les dones, universal en tots els països, la informació, la sensibilització i el paper dels mitjans de comunicació es consideren com un dels objectius clau. [...]

2013
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi, Vol. 30, Núm. 1 (Maig 2013) , p. 193-216  
3.
21 p, 406.9 KB Gender in the news, revisited. Tackling global and Austrian/German findings from the 1970s to the 2000s / Wolf, Birgit (Universitat Autònoma de Barcelona)
The news media are still contributing to gender inequality despite the fact that from the 1970s onwards, together with the second wave of the women's movement, gender equality has been on the news media agenda as a result of a series of directives and recommendations for news media from UNESCO in 1979, the Council of Europe in 1985, and the United Nations 4th Women's World Conference at Beijing in 1995. [...]
Els mitjans de comunicació contribueixen a la desigualtat de gènere, malgrat que ja des de la dècada de 1970, coincidint amb la segona onada del moviment de dones, s'exigeix la igualtat de gènere en l'agenda dels mitjans de comunicació a través d'una sèrie de directives i recomanacions de la UNESCO (1979), el Consell d'Europa (1985) i la Quarta Conferència de les Nacions Unides sobre la Dona a Pequín el 1995. [...]

2011 - 10.2436/20.3008.01.77
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi, Vol. 28, Núm. 1 (Maig 2011) , p. 41-61  
4.
18 p, 615.9 KB Pablo Palacio : la violencia corporal sobre las identidades imposibles en la zona de los Andes / Falconi, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Pablo Palacio, escritor ecuatoriano de la segunda década del siglo pasado, se encargó de construir en sus relatos un catálogo de cuerpos raros con sexualidades ambiguas e inquietantes que se alejan del canon andino al que él pertenece. [...]
Pablo Palacio was an Ecuadorian writer who, in the 1920's, built within his narrative a catalog of rare bodies with ambiguous and disturbing sexualities, characterizations that are quite different from ones portrayed in the Andean tradition to which Palacio belongs. [...]
Pablo Palacio, escriptor equatorià de la segona dècada del segle passat, es va encarregar de construir en els seus relats un catàleg de cossos rars amb sexualitats ambigúes i inquietants que s'allunyen del cànon andí al que ell pertany. [...]
Pablo Palacio, joan den mendeko bigarren hamarkadako idazle ekuadortarra, bere ipuinetan gorputz arraroen katalogo bat egiteaz arduratu zen: sexualitate anbiguo eta artegagarridun gorputzak, berari legokiokeen Andeetako kanonetik aldentzen direnak. [...]

2012
452 F : revista de teoría de la literatura y literatura comparada, Núm. 6 (2012) , p. 39-56  
5.
6 p, 63.9 KB La representación positiva de la imagen de las mujeres en los medios / García Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Este trabajo tiene como objetivo describir las valoraciones positivas realizadas por la ciudadanía a través del servicio del Instituto Catalán de las Mujeres (ICD) sobre los discursos mediáticos que contienen representaciones de género. [...]
This article aims to outline the positive assessments made by the public, through the service of the Catalan Women's Institute (ICD) on speeches containing media representations of gender. It is a way to illustrate how the products of cultural industries are part of the audience's social imaginary and how it is able to identify and assess constructive representations of gender. [...]

2009
Comunicar, Vol. 16, Núm. 32 (maig 2009) , p. 209-214  
6.
12 p, 445.1 KB Mirar y pensar desde la cultura de género / Leal García, Aurora (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los estudios sobre la presencia reiterada de los estereotipos de género en las pantallas son mucho más numerosos que aquellos que tratan de las representaciones que niñas y niños elaboran al contemplarlos. [...]
Studies on the presence of gender stereotypes on television far outnumber those on the representations used by children to account for these stereotypes. This study concerns the representational-organisational models used by a group of 63 boys and girls aged between 9 and 11 years when watching un extract from a television program showing an argument between a man and a woman about the unequal distribution of domestic chores. [...]

2003
Anuario de psicología, Vol. 34, Núm. 2 (2003) , p. 279-290  

Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
33 p, 1.3 MB Silenced Women : Gender Representation and Narrative Technique in Naughty Dog's Video Game The Last of Us / Atrio, Andrea ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Considerable research has been devoted to the analysis of Naughty Dog's video game The Last of Us, especially concerning the relationship between the protagonists, Ellie and Joel. However, little to no attention has been given to the narrative technique used and its effect on gender representation. [...]
Una cantidad considerable de investigaciones han sido dedicadas al análisis de The Last of Us, un videojuego de Naughty Dog, especialmente centradas en la relación entre los protagonistas, Ellie y Joel. [...]
Una quantitat considerable d'investigacions anteriors ja han estat dedicades a l'anàlisi de The Last of Us, un videojoc de Naughty Dog, centrant-se especialment en la relació dels protagonistes, Ellie i Joel. [...]

2018
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
2.
30 p, 3.9 MB Repercusiones sociales de género de la Ola Coreana (Hallyu) / Simón Eiras, Raquel ; Sáiz López, Amelia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En la última década la industria cultural de Corea del Sur, también conocida como Hallyu u Ola Coreana, ha experimentado una rápida expansión en el mercado global, contando con un creciente número de consumidores fanáticos por la cultura coreana, que engloba música, cine, tv y gastronomía, entre otros. [...]
Durant l'última dècada la indústria cultural de Corea del Sud, també coneguda com Hallyu o ona coreana, ha experimentat una ràpida expansió en el mercat global, no només a l'Àsia Oriental, sinó també a Europa, Estats Units i Amèrica del Sud, comptant amb un creixent nombre de consumidors fanàtics per la cultura coreana, que engloba música, cinema, TV i gastronomia, entre d'altres. [...]
Over the past decade korean cultural industry, also known as hallyu or Korean wave, has spread through the global market, with an increasing number of consumers and fans of korean popular culture, which includes music, films, TV, gastronomy and more. [...]

2015
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.