1.
|
|
2.
|
|
3.
|
113 p, 1.7 MB |
Del silencio al empoderamiento comunicacional : una propuesta de gestión digital para el Foro Nacional de Mujeres de Partidos Políticos de Panamá
/
Abrego Montenegro, Karen ;
Ferré Pavia, Carme, 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El Fonamupp és una organització del Tercer Sector conformada per militants de diferents partits amb l'objectiu de defensar els drets polítics de les dones. La investigació proposa, a partir de l'autonomia en l'ús de la tecnologia, una gestió organitzada del seu ecosistema digital per augmentar la visibilitat de les dones polítiques. [...] El Fonamupp es una organización del Tercer Sector, conformado por militantes de distintos partidos cuyo objetivo es defender los derechos políticos de las mujeres. La investigación propone, a partir de la autonomía en el uso de la tecnología, una gestión organizada de su ecosistema digital para aumentar la visibilidad de las mujeres políticas. [...] Fonamupp is an organization of the Third Sector, made up of members of different parties whose objective is to defend the political rights of women. The research proposes, based on the autonomy in the use of technology, an organized management of its digital ecosystem to increase the visibility of women politicians. [...]
2020 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
|
|
4.
|
152 p, 27.5 MB |
L'estratègia comunicativa dels partits d'extrema dreta a Espanya : el cas de Vox
/
Vidal Través, Carla ;
Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Una nova extrema dreta populista a ha anat guanyant poder a Europa en un auge electoral sense precedents en els últims 20 anys. El present treball pretén analitzar l'estratègia comunicativa dels partits populistes d'extrema dreta, centrant-se en el cas de Espanya i específicament en el partit de Vox. [...] Una nueva extrema derecha populista ha ido ganando poder en Europa en un auge electoral sin precedentes en los últimos 20 años. El trabajo pretende analizar la estrategia comunicativa de los partidos populistas de extrema derecha, centrándos en el caso de España i específicamente en el partido de Vox. [...] A new populist extreme right movement has been gaining power in Europe in an unprecedented electoral boom in the last 20 years. The project aims to analyze the communicative strategy of extreme-right populist parties, focusing on the case of Spain and specifically on the Vox party. [...]
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
101 p, 1.6 MB |
La comunicació en els partits polítics : el cas d'Esquerra Republicana de Catalunya
/
Vilar Román, Júlia ;
Morales Serrano, Francisca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació ha esdevingut essencial per a les empreses i institucions, que s'han vist obligades a dotar-la de certa planificació i gestió. Els partits polítics, com a organitzacions i actors en la nostra societat, treballen la comunicació com a part de la seva estratègia. [...] La comunicación se ha convertido esencial para las empresas e instituciones, que se han visto obligadas a dotarla de cierta planificación y gestión. Los partidos políticos, como organizaciones y actores en nuestra sociedad, trabajan la comunicación como parte de su estrategia. [...] Communication has become essential for companies and institutions, which have been forced to give themselves improved organization and planning. Political parties, as organizations and actors in our society, work on communication as a part of their strategy. [...]
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
63 p, 1.5 MB |
Anàlisi i comparació de les retransmissions dels partits del Futbol Club Barcelona a la ràdio en català
/
Andrés Garrigosa, Guillem ;
Sala i Noguer, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball es basa en analitzar quins trets comuns i diferencials tenen les tres emissores que emeten els partits del Barça en català (RAC1, Catalunya Ràdio i SER Catalunya). Abans de fer aquesta anàlisi, però, el treball inclou un repàs de quines han sigut les retransmissions futbolístiques en la ràdio en català fins al dia d'avui. [...] El trabajo se basa en analizar cuáles son los rasgos comunes y diferenciales que tienen las tres emisoras que emiten los partidos del Barça en catalán (RAC1, Catalunya Ràdio y SER Catalunya). Antes de hacer ésta análisis, el trabajo incluye un repaso de cuáles han sido las retransmisiones futbolísticas de la radio en catalán hasta el día de hoy. [...] The work is based on analysing what are the common and differential features that have the three radio stations that issue the matches of Barça in Catalan (RAC1, Catalunya Ràdio and SER Catalunya). [...]
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
61 p, 3.1 MB |
Periodisme de dades : anàlisi del discurs dels partits polítics a Twitter durant la campanya electoral de les eleccions generals espanyoles de 2015
/
Ibáñez Sabran, Tristan ;
Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en l'elaboració d'una peça informativa que inclou contingut extret i expressat a través de les rutines productives pròpies del periodisme de dades. Això inclou obtenció, anàlisi i visualització d'un conjunt de dades, en aquest cas una base de 13. [...] El trabajo consiste en la elaboración de una pieza informativa que incluye contenido extraído y expresado a través de las rutinas productivas propias del periodismo de datos. Esto incluye la obtención, análisis y visualización de un conjunto de datos, en este caso una base de 13. [...] The project involves the development of a journalistic piece that includes content extracted and expressed through the productive routines of data journalism. This includes the gathering, analysis and visualization of a data set of 13,520 tweets of the four political parties and their leaders, extracted during the election campaign of the Spanish general elections of 2015, and the explanation of each of these phases. [...]
2016 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
|