Inici > Empresarials >Descripció de les assignatures >Diplomatura de Ciències Empresarials (Tercer curs)
Diplomatura de Ciències Empresarials - Tercer curs
Microeconomia
Objectius
Entendre bé la teoria del consumidor com a fonament de la corba de demanda, així com la teoria de l’empresa com a fonament de la corba d’oferta; i entendre bé com consumidors i empreses interaccionen en mercats de diferent tipus.
Contingut
Teoria del consumidor; teoria de l’empresa; mercats sense poder de mercat i amb poder de mercat per part de les empreses; eficiència i equilibri en els mercats; externalitats i intervenció de l’estat en l’economia.
Avaluació
Un examen final (de totes maneres, durant el curs es faran exercicis que són una pràctica molt útil de cara a l’examen final; si no es ve a classe de forma sistemàtica i no es fan els exercicis és quasi impossible aprovar l’examen final).
Bibliografia
VARIAN, HAL R. (2007): Intermediate Microeconomics: A Modern Approach, 7th. Edition, New York: Norton. (Recomanat específicament per al grup amb docència en anglès).
ROBERT S. PINDYCK i DANIEL L. RUBINFELD: Microeconomía, Prentice Hall, 2005, 6a edició.
HAL R. VARIAN: Microeconomía Intermedia, Antoni Bosch Editor, 2007, 7a edició.
Formació Prèvia
Formació prèvia recomanada: Introducció a l’economia i matemàtiques.
Comentaris
Professors
Horaris
Grups de Teoria | Tipus | Quadrimestre | Horaris | Professors |
---|---|---|---|---|
Grup 10 | Teoria | 1r Semestre |
Dimarts
13:00 (1:30h)
Dijous 13:00 (1:30h) |
Trillas Jané, Francesc |
Grup 20 | Teoria | 2n Semestre |
Dimarts
11:30 (1:30h)
Dijous 11:30 (1:30h) |
Trillas Jané, Francesc |
Grup 50 | Teoria | 2n Semestre |
Dimarts
19:30 (1:30h)
Dijous 18:00 (1:30h) |
Trillas Jané, Francesc |
Diplomatura de Ciències Empresarials | Primer curs | Segon curs | Tercer curs |
---|