Elemental 3 – unitat 3
- 1.1. CO. Decidir a/b/c sobre la situació familiar quan l’Adriana se’n va.
- 1.2. Gram. Completar les frases amb expressions d’obligació (haver de i caldre que)
- 1.3. Fonètica. Identificar essa sorda [s] i sonora [z] en una conversa.
- 1.4. CL. Relacionar instruccions amb imatges per treure diners d’un caixer automàtic.C
- 1.5. CL i voc. Relacionar definicions amb verbs d’accions amb aparells o màquines.
- 1.6. Vocabulari. Relacionar noms de contenidors amb els productes adequats.
- 1.7. CO. Relacionar textos amb continguts d’un paquet de cereals.
- 1.8. CL. Relacionar instruccions de compra amb el producte adequat.
- 1.9. CL. Relacionar instruccions dels productes amb el seu significat.
- 1.10. CO. Relacionar anuncis amb el seu significat (a/b/c).
- 1.11. CL. Relacionar símbols sobre productes i el seu significat.
- 1.12. CL. Completar textos sobre productes amb (no) es pot.
- 1.13. CO. Relacionar anuncis amb la secció dels grans magatzems on es fan.
- 1.14. CO. Decidir les idees correctes d’una conversa entre el Ferran i el Dídac.
- 1.15. CO i CL. Relacionar instruccions al metro amb conversa que se’n deriva.
- 1.16. CL. Identificar tres frases sinònimes amb una imatge que expressa prohibició.
- 1.17. EO. Explicar contingut d’una etiqueta.
Elemental 2 – unitat 6
- 1.1. CO. Decidir a/b/c sobre la conversa per demanar un servei.
- 1.2. Gram. Relacionar frases amb complements i els pronoms que els substitueixen.
- 1.3. Vocabulari. Relacionar imatges amb VERBS D’AVARIES DOMÈSTIQUES.
- 1.4. Gram. Decidir a qui es refereix un verb en 2a pers. singular: tu o genèric.
- 1.5. CO i vocabulari. Ordenar imatges sobre activitats amb una rentadora.
- 1.6. Vocabulari i gram. Triar verbs i completar frases en 2a persona singular.
- 1.7. CO. Problemes al pis: identificar el millor resum de la situació.
- 1.8. CO. Identificar quin aparell de casa s’ha espatllat.
- 1.9. CO. Decidir a/b/c de conversa sobre avaries a casa.
- 1.10. CL i lèxic. Identificar EXPRESSIONS TEMPORALS en un text (molt bàsic!).
- 1.11. Lèxic. Relacionar expressions temporals amb dies concrets.
- 1.12. CO i CL. Relacionar i ordenar preguntes i respostes conversa SERVEI TÈCNIC.
- 1.13. CL i CO. Triar frase del diàleg expressió de temps correcta.
- 1.14. CL i gramàtica. Ordenar paraules per construir conversa amb un servei tècnic.
- 1.15. Gram. i voc. Relacionar parts de frases cond. + imperf. subj. en persona correcta.
- 1.16. CL i gra. Compl. verbs temps i mode correcte Seria fantàstic, Serrat.
- 1.17. EO. conversa amb un servei tècnic per explicar avaria d’un electrodomèstic.
- 2.1. CO. Decidir a/b/c de conversa per quedar d’acord amb servei tècnic.
- 2.2. Gramàtica. Identificar complements substituïts per pronoms febles.
- 2.3. Gramàtica. Observar COMBINACIONS DE PRONOMS CD i CI.
- 2.4. CL i gram. Triar combinació de pronoms correcta.
- 2.5. CL i gram. Escriure combinació de pronoms correcta.
- 2.6. Vocabulari. Observar usos de ja i encara.
- 2.7. Vocabulari. Completar frases amb ja o encara no.
- 2.8. CL. Observar expressions per QUEIXAR-SE (sobre servei tècnic).
- 2.9. Gram. i vocabulari. Triar verb i forma correcta per completar queixa.
- 2.10. Gram. Decidir significat de connectors (finalitat, contrast, condició, causa, cons.)
- 2.11. CL i gram. Completar text amb connector adequat.
- 2.12. CL. Decidir si frases sobre l’Agència Catalana del Consum són v/f.
- 2.13. CL. Identificar parts d’una reclamació en full oficial.
- 2.14. CO. Identificar dades de l’empresa correctes en un full de reclamació.
- 2.15. CL. Ordenar text sobre avaria, reparació i queixa amb connectors i exp. temps.
- 2.16. EO. Missatge de queixa per una avaria mal resolta.
- Avaluació 1. CO i CL. Completar text amb verb sobre avaria.
- Avaluació 2. CL. Ordenar text sobre problemes amb televisor en ordre temporal.
- Avaluació 3. Gram. Completar conversa amb verbs i forma correctes.
- Avaluació 4. CL i gram. Unir preguntes i respostes (avaries) amb pronoms.
- Avaluació 5. Cl i gram. Completar text amb connectors adequats.
- Avaluació 6. Vocabulari. Completar conversa amb ja o encara no.
- Avaluació 7. EE. Omplir full de reclamacions sobre una avaria.