Estrategias de comunicación y promoción de la Industria Musical. Music Branding
Mengual Peris, Cristina
Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 163 pag.
Resum: Recerca sobre l'aparició del concepte de music branding com a nova estratègia de comunicació i promoció a l'industria musical, des del punt de vista de les marques i la comunicació. S'analitzen els canvis d'actitut de la societat, així com els de l'indústria musical i del sector de la comunicació i la publicitat que han propiciat el naixement d'aquesta nova tècnica.
Resum: Investigación basada en la aparición del concepto de music branding como nueva forma de estrategia de comunicación y promoción en la industria musical, des del punto de vista de las marcas y de la comunicación. Se analizan los cambios de actitud de la sociedad, así como los propios de la industria musical y del sector de la comunicación y la publicidad que han propiciado el nacimiento de esta nueva técnica.
Resum: Research based on the emergence of the music branding concept as a new way of branding communication strategy and promotion in the music industry, from the point of view of brands and communication. Changing attitudes of society are analyzed, and the characteristic of the music industry and the field of communication and advertising that have led to the birth of this new technique.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Music branding ; Comunicació ; Estratègies ; Marques ; Publicitat ; Experiències



163 p, 17.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-03, darrera modificació el 2022-05-07



   Favorit i Compartir