Google Scholar: cites
El uso del chat en contextos de aprendizaje de lenguas : Translanguaging practices
Lemus, Lidia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Saura Rami, José Antonio (Universidad de Zaragoza)

Data: 2015
Resum: Este artículo analiza una interacción telecolaborativa realizada entre dos estudiantes de magisterio de español e inglés como lengua extranjera, respectivamente, durante su formación inicial desarrollada en dos países diferentes. El análisis de los datos se basa en la teoría del Análisis Conversacional (AC) y se apoya teóricamente en una perspectiva socioconstructivista del aprendizaje. El artículo discute las características de la interacción entre las maestras en formación y el impacto que puede tener en su aprendizaje de una segunda lengua y en la consecución del objetivo de la tarea a realizar.
Resum: This paper analyzes a collaborative interaction between two student teachers of Spanish and English as a Foreign Language, respectively, as part of their initial training in their countries of origin. The data analysis is based on the theory of Conversational Analysis (CA) and is supported theoretically by a socio-constructivist perspective of learning. The article discusses the characteristics of the interaction between the student teachers and the impact it can have in their second language learning and in achieving the goal of the task at hand.
Resum: Aquest article analitza una interacció telecolaborativa realitzada entre dos estudiants de magisteri d'espanyol i anglès com a llengua estrangera, respectivament, durant la seva formació inicial desenvolupada en dos països diferents. L'anàlisi de les dades es basa en la teoria de l'Anàlisi Conversacional (AC) i es recolza teòricament en una perspectiva socioconstructivista de l'aprenentatge. L'article discuteix les característiques de la interacció entre les mestres en formació i l'impacte que pot tenir en el seu aprenentatge d'una segona llengua i en la consecució de l'objectiu de la tasca a realitzar.
Resum: Ce document analyse une interaction collaborative entre deux élèves-maîtres de l'espagnol et de l'anglais comme langue étrangère, respectivement, dans le cadre de leur formation initiale dans leurs pays d'origine. L'analyse des données est basée sur la théorie de l'analyse conversationnelle (AC) et est soutenu théoriquement par une perspective socio-constructiviste de l'apprentissage. L'article décrit les caractéristiques de l'interaction entre les élèves-enseignants et l'impact qu'elle peut avoir sur l'apprentissage d'une seconde langue et à la réalisation de l'objectif de la tâche à accomplir.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Didáctica de la lengua oral ; Teleinteracción ; Formación del profesorado ; Adquisición de segundas lenguas ; Análisis conversacional ; Telecollaboration ; Teacher training ; Second language acquisition ; Conversation analysis ; Translanguaging ; Formació del professorat ; Adquisició de segones llengües ; Anàlisi conversacional
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 2 (may-june 2015) , p. 48-68 (Articles) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v8-n2-lemus-saura
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/297827
DOI: 10.5565/rev/jtl3.491


21 p, 236.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2015-07-01, darrera modificació el 2021-12-11



   Favorit i Compartir