La importància dels esdeveniments com a eines de comunicació de les empreses
Formosa Vallina, Cristina
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La importancia de los eventos como herramientas de comunicación de las empresas
Títol variant: The importance of the events as tools of enterprise's communication
Data: 2015
Descripció: 158 pag.
Resum: Treball d'investigació sobre la rellevància dels esdeveniments presencials com a eines de comunicació de les empreses amb els seus públics interns i externs. Es parteix de l'afirmació que actualment les empreses estan invertint en aquest tipus de comunicació i volem saber el pes que exerceix en termes d'eficàcia comunicativa estudiant principalment el rol dels següents components intrínsecs dels esdeveniments i congressos que són : la comunicació interpersonal i el Networking professional presencial.
Resum: Trabajo de investigación sobre la relevancia de los eventos presenciales como herramientas de comunicación de las empresas con sus públicos internos y externos. Se parte de la afirmación que actualmente las empresas están invirtiendo en esta tipología de comunicación y queremos saber el peso que ejercen en términos de eficacia comunicativa estudiando principalmente el rol de los siguientes componentes intrínsecos de los eventos y congresos que son: la comunicación interpersonal y el Networking profesional presencial.
Resum: Research on the importance of live events as tools of communication within companies with their internal and external audiences. Firstly based on the claim that companies are currently investing in this kind of communication, we want to know its relevance in terms of communication effectiveness mainly studying the role of two intrinsic components of events and congresses which are: interpersonal communication and face professional Networking.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Esdeveniments presencials ; Congressos ; Comunicació interpersonal ; Networking ; Eficàcia comunicativa ; Publicitat



158 p, 3.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-04, darrera modificació el 2023-07-20



   Favorit i Compartir