La importància dels esdeveniments com a eines de comunicació de les empreses
Formosa Vallina, Cristina
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La importancia de los eventos como herramientas de comunicación de las empresas
Additional title: The importance of the events as tools of enterprise's communication
Date: 2015
Description: 158 pag.
Abstract: Treball d'investigació sobre la rellevància dels esdeveniments presencials com a eines de comunicació de les empreses amb els seus públics interns i externs. Es parteix de l'afirmació que actualment les empreses estan invertint en aquest tipus de comunicació i volem saber el pes que exerceix en termes d'eficàcia comunicativa estudiant principalment el rol dels següents components intrínsecs dels esdeveniments i congressos que són : la comunicació interpersonal i el Networking professional presencial.
Abstract: Trabajo de investigación sobre la relevancia de los eventos presenciales como herramientas de comunicación de las empresas con sus públicos internos y externos. Se parte de la afirmación que actualmente las empresas están invirtiendo en esta tipología de comunicación y queremos saber el peso que ejercen en términos de eficacia comunicativa estudiando principalmente el rol de los siguientes componentes intrínsecos de los eventos y congresos que son: la comunicación interpersonal y el Networking profesional presencial.
Abstract: Research on the importance of live events as tools of communication within companies with their internal and external audiences. Firstly based on the claim that companies are currently investing in this kind of communication, we want to know its relevance in terms of communication effectiveness mainly studying the role of two intrinsic components of events and congresses which are: interpersonal communication and face professional Networking.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Esdeveniments presencials ; Congressos ; Comunicació interpersonal ; Networking ; Eficàcia comunicativa ; Publicitat



158 p, 3.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2015-09-04, last modified 2024-05-20



   Favorit i Compartir