L'eficàcia del product placement en contingut cinematogràfic : cas aplicat al sector automobilístic
Vila Pujolràs, Irene
Gutiérrez, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La eficacia del product placement en contenido cinematográfico : caso aplicado al sector automovilístico
Additional title: The effectiveness of product placement in film content : case applied to the automotive industry
Date: 2015
Description: 51 pag.
Abstract: El product placement és una tècnica publicitària que actualment s'ha potenciat degut als canvis que ha patit el sector de la comunicació i el consum de mitjans. Aquesta investigació estudia l'eficàcia d'aquesta pràctica en quant a la comunicació de valors aplicat al sector automobilístic. S'ha dut a terme un sistema d'anàlisi propi per avaluar els emplaçaments, amb el reforç d'un posterior focus group.
Abstract: El product placement es una técnica publicitaria que actualmente se ha potenciado debido a los cambios que ha sufrido el sector de la comunicación y el consumo de medios. Esta investigación estudia la eficacia de esta práctica en cuanto a la comunicación de valores aplicado al sector automovilístico. Se ha llevado a cabo un sistema de análisis propio para evaluar los emplazamientos, con el refuerzo de un posterior focus group.
Abstract: Product placement is an advertising technique that has currently been promoted due to the changes suffered by the sector of communication & media consumption. This research investigates the effect of this practice on the communication of values applied to the automotive industry. An analysis system has been carried out to evaluate the placements with the following reinformcement of a focus group.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Emplacement ; Eficàcia ; Automòbil ; Publicitat



51 p, 2.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2015-09-10, last modified 2023-07-20



   Favorit i Compartir