La revolución de las máquinas
Lorenzo Cordonet, Marc
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La revolució de les màquines
Títol variant: The revolution of the machines
Data: 2016
Descripció: 54 pag.
Resum: Veure o escoltar són coses que els humans fem tothora, què passaria si les màquines també poguessin? No estic parlant de l'apocalipsi, sinó del fenomen de l'Internet of Things, una tecnologia que dóna als dispositius la capacitat de recopilar informació sobre el seu entorn. Internet ja està consolidat com un suport ideal per la publicitat, però l'Internet of Things ens permet anar més enllà, ens permet interactuar de forma intel·ligent amb l'ambient. Aquest treball pretén explorar algunes bases teòriques i pràctiques des d'un punt de vista sociològic, tecnològic i publicitari sobre la relació entre aquesta tecnologia i la publicitat.
Resum: Ver o escuchar son cosas que los humanos hacemos siempre, ¿qué pasaría si las máquinas también pudieran? No estoy hablando del apocalipsis, sino del fenómeno del Internet of Things, una tecnología que permite a los dispositivos recopilar información sobre su entorno. Internet ya está consolidado como un soporte ideal para la publicidad, pero el Internet of Things nos permite ir más allá, nos permite interactuar de forma inteligente con el ambiente. Este trabajo pretende explorar algunas bases teóricas y prácticas desde un punto de vista sociológico, tecnológico y publicitario sobre la relación entre esta tecnología y la publicidad.
Resum: See or hear are things that humans always do, what if machines also could? I'm not talking about the apocalypse, but about a phenomenon called Internet of Things, a technology that allows devices to collect information about their environment. Internet is already established as a great channel for advertising, but Internet of Things allows us to go further, it allows us to interact with this environment in a smart way. This paper aims to explore some theoretical and practical basis about the relationship between technology and advertising from social, technological and advertising points of view.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Publicitat ; Internet de les coses



54 p, 6.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-22, darrera modificació el 2024-05-19



   Favorit i Compartir