Anàlisi de l'atenció visual de la publicitat no comercial amb la tecnología de l'Eye Tracker : "Vine a donar sang"
Astals Serés, Anna
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària

Date: 2013
Abstract: L'objectiu principal de la recerca és l'anàlisi, amb la tecnologia de l'Eye Tracking, de la optimització gràfica de la campanya del BST per tal d'aconseguir millorar l'atenció visual dels joves universitaris, a partir de la intervenció tant de les variables exògenes (característiques de la campanya) com endògenes (característiques dels subjectes en relació a la donació de sang).
Note: Treball realitzat en el Research Group on Psychology, Communications & Advertising (PCA) de la UAB
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Document: Contribució a congrés
Subject: Eye tracker ; Atenció visual ; Publicitat ; Publicitat no comercial
Published in: Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 5a : 2013



Presentació
13 p, 1.1 MB

Resum
1 p, 311.0 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Research Group on Psychology, Communication & Advertising (PCA)
Contributions to meetings and congresses > Presentations

 Record created 2016-10-20, last modified 2022-06-04



   Favorit i Compartir