Creació d'un pla de comunicació per una botiga online : Maid Sins
González Rupérez, Irina
Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Títol variant: |
Creación de un plan de comunicación para una tienda online : Maid Sins |
Títol variant: |
The creation of a communication plan for an online shop : Maid Sins |
Data: |
2016 |
Descripció: |
88 pag. |
Resum: |
En aquest projecte podreu trobar com es fa un pla de comunicació per una botiga a la xarxa. En aquest cas, s'ha construït una botiga imaginària anomenada Maid Sins a través del procés de creació d'una empresa, i, a partir d'aquest punt s'ha elaborat el pla de comunicació. |
Resum: |
En este proyecto podréis encontrar cómo se hace un plan de comunicación para una tienda en línea. En este caso, se ha creado una tienda imaginaria llamada Maid Sins, a través del proceso de creación de una empresa, y, a partir de ese punto se ha elaborado el plan de comunicación. |
Resum: |
In this project you can find how to do a communication plan for an online shop. In this case, we have built an imaginary shop called Maid Sins, through a company creation process, and, from this point we have created this communication plan. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Periodisme [2501933] |
Pla d'estudis: |
Grau en Periodisme [971] |
Document: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Empresa ;
Comunicació ;
Comunicació en organitzacions ;
Màrqueting Direcció i administració ;
Internet ;
Comerç electrònic |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2017-01-23, darrera modificació el 2022-10-28