Publicidad y promoción en las redes sociales : su contribución a la explotación simbólica de la mujer
Molina López, Núria
Soriano Clemente, Jaume, 1965-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: la seva contribució a l'explotació simbòlica de la dona
Títol variant: Advertising in social media : its contribution to the symbolic exploitation of women
Títol variant: Publicitat i promoció a les xarxes socials :
Data: 2016
Descripció: 80 pag.
Resum: El present treball d'investigació consisteix en una anàlisi de les xarxes socials i de les dinàmiques de promoció i publicitat de productes mitjançant la imatge estereotipada de les usuàries de YouTube i Instagram. Per a realitzar-ho, s'han analitzat un total de 50 perfils entre ambdues xarxes socials. La investigació està pensada per mostrar i intentar comprendre com es dóna l'explotació de la dona en el camp de les xarxes socials, la publicitat i la societat 2. 0.
Resum: El presente trabajo de investigación consiste en un análisis de las redes sociales y de las dinámicas de promoción y publicidad de productos mediante la imagen estereotipada de las usuarias de YouTube e Instagram. Para realizarlo, se han analizado un total de 50 perfiles entre ambas redes sociales. La investigación está pensada para mostrar e intentar comprender cómo se da la explotación de la mujer en el campo de las redes sociales, la publicidad y la sociedad 2. 0.
Resum: This research is an analysis of social media and the dynamics of advertising through the stereotypicallized image of the female users of YouTube and Instagram. In order to achieve this, we have analyzed a total of 50 profiles from both YouTube and Instagram. The research is intended to show and understarnd how the exploitation of women in the field of social media, advertising and society 2. 0 is given.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Estudis de dones ; Internet ; Xarxes socials ; Publicitat ; Comunicació ; Instagram (Firma) ; YouTube (Recurs electrònic)



80 p, 4.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-01-31, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir