Les identitats trans en la comunitat educativa
Cabanes Herrera, Sara
Morón, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2016
Description: 105 pag.
Abstract: Aquest treball és fruit d'una gran sensibilització envers la identitat de gènere, fent especial èmfasi en la transsexualitat infantil. El conforma una recerca teòrica sobre dades històriques, jurídiques i educatives, com també un estudi de cas on han participat centres educatius, institucions i persones trans. Els principals objectius han estat crear un protocol d'actuació educativa i recursos envers aquesta diversitat, fer-ne difusió a les escoles i esdevingui una eina perquè siguin tolerants, respectuoses i facin visibles totes les realitats i experiències envers les identitats de gènere de la seva comunitat, trencants els estereotips i rols de gènere normatius.
Note: Premi UAB de l'Observatori per a la Igualtat als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere. 1a Edició, curs 2015-2016
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Educació Primària [2500798]
Study plan: Grau en Educació Primària [896] ; Grau en Educació Primària [1140]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: Gènere ; Trans ; Educació



105 p, 2.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Bachelor's degree final projects award-winning
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Education Sciences. TFG

 Record created 2017-03-28, last modified 2025-04-25



   Favorit i Compartir