Les identitats trans en la comunitat educativa
Cabanes Herrera, Sara
Morón Velasco, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2016
Descripció: 105 pag.
Resum: Aquest treball és fruit d'una gran sensibilització envers la identitat de gènere, fent especial èmfasi en la transsexualitat infantil. El conforma una recerca teòrica sobre dades històriques, jurídiques i educatives, com també un estudi de cas on han participat centres educatius, institucions i persones trans. Els principals objectius han estat crear un protocol d'actuació educativa i recursos envers aquesta diversitat, fer-ne difusió a les escoles i esdevingui una eina perquè siguin tolerants, respectuoses i facin visibles totes les realitats i experiències envers les identitats de gènere de la seva comunitat, trencants els estereotips i rols de gènere normatius.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Educació primària [2500798]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [896] ; Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Gènere ; Trans ; Educació



105 p, 2.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2017-03-28, darrera modificació el 2018-10-21



   Favorit i Compartir