Universitarios Disney : estudio del Impacto de la marca en los jóvenes
Díez Martín, Laura
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Additional title: |
Universitaris Disney : estudi de l'impacte de la marca als joves |
Additional title: |
Disney Universities : study of the impact of the brand on young people |
Date: |
2017 |
Description: |
73 pag. |
Abstract: |
Aquest treball tracta de la investigació sobre l'impacte que té la marca Disney als joves universitaris: un cop el target principal ha crescut, què succeeix amb ells? Continuen consumint la marca o ja l'han oblidada? A través d'una anàlisi exhaustiva de la companyia i de la comprensió i estudi de termes com lovemark o engagement, es dona resposta a qüestions similars a aquestes mitjançant una investigació de camp. |
Abstract: |
Este trabajo trata de la investigación sobre el impacto que tiene la marca Disney en los jóvenes universitarios: una vez el target principal ha crecido, ¿qué sucede con ellos? ¿Continúan consumiendo la marca o ya lo han olvidado? A través de un análisis exhaustivo de la compañía y de la comprensión y estudio de términos como lovemark o engagement, se da respuesta a cuestiones similares a éstas mediante una investigación de campo. |
Abstract: |
The research of this study relies on the impact of Disney brand on university students: once the main target has grown, what about them? Do they continue to consume the mark or have they been already forgotten? Through a comprehensive analysis of the company and the understanding of such terms as lovemark or engagement, the study responds to questions like these through field research. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Castellà |
Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Marques comercials ;
Joventut ;
Publicitat ;
Marca Disney ;
Engagement |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2017-09-14, last modified 2022-06-21