Nike : los valores del Swoosh
Fernández Soler, Albert
Rodríguez Bravo, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Nike : els valors del Swoosh
Títol variant: Nike : the values of the Swoosh
Data: 2017
Descripció: 60 pag.
Resum: Aquesta investigació tracta conèixer quins son els valors de la marca Nike a través del estudio de tres spots. Es revisa la bibliografia que tracta sobre quins son els seus origens, els seus objectius i la estrategia de comunicació que segueixen. En una segona fase, a través de l'aplicatiu creat pel LAICOM amb el nom de Protocolo EVA es busquen quins son els valors de Nike percebuts pels seus consumidors i es contrasta amb la primera part de l'investigació. D'aquesta manera, s'ha constatat que, efectivament, els valors que vol transmetre Nike son els valors percebuts pels seus clients.
Resum: Esta investigación trata de conocer cuáles son los valores de la marca Nike a través del estudio de tres spots. Se revisa la bibliografia que trata sobre cuales son sus origenes, objetivos y estrategia de comunicación que siguen. En una segunda fase, a travs del aplicativo creado por el LAICOM que tiene por nombre Protocolo EVA se buscan cuales son los valores de Nike percibidos por sus consumidores y se contrasta con la primera parte de la investigación. De esta forma, se ha constatado que, efectivamente, los valores que quiere transmitir son los valores percibidos por sus clientes.
Resum: This research tries to know which are the values of Nike through the study of 3 commercials. By reviewing the existing literature, we describe the origins of Nike, its objectives and its communication strategy. Then, using the tool created by LAICOM, the Protocolo EVA se know those values perceived in Nike by its consumers and its compared with the results of the first part of the investigation. In this way, it has been observed that the values perceived are the values Nike wants to transmit.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Valors (Filosofia) ; Publicitat ; Comunicació ; Nike



60 p, 1.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-18, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir