L'impacte del patrocini en els festivals de música : estudi dels casos d'Estrella Damm al Sónar i de Heineken al Primavera Sound
Massegú Santaeulària, Carla
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El impacto del patrocinio en los festivales de música : estudio de los casos de Estrella Damm en el Sónar i de Heineken en el Primavera Sound
Títol variant: The impact of sponsorship at music festivals : study of the cases of Estrella Damm at Sónar and Heineken at Primavera Sound
Data: 2017
Descripció: 98 pag.
Resum: El món de la comunicació està canviant constantment. Aquest treball pretén conèixer la realitat, l'eficàcia i els beneficis dels patrocinis en els festivals de música, per part de les marques i dels consumidors. El treball fa incís en les marques de cervesa Estrella Damm i Heineken, en els festivals Sónar i Primavera Sound, per poder conèixer les estratègies que desenvolupen, els beneficis que n'obtenen i com influeixen aquests dos patrocinis en el públic final del festival.
Resum: El mundo de la comunicación está cambiando constantemente. Este trabajo pretende conocer la realidad, la eficacia y los beneficios de los patrocinios en los festivales de música, por parte de las marcas y de los consumidores. El trabajo se centra en las marcas de cerveza Estrella Damm y Heineken, en los festivales Sónar y Primavera Sound, para poder conocer las estrategias que desarrollan, los beneficios que obtienen y como influyen estos dos patrocinios en el público final del festival.
Resum: The communication business is constantly changing. The object of this project is to know the reality, effectiveness, and benefits of sponsorships at music festivals, both for the brands and the consumers. The project focuses on the beer brands Estrella Damm and Heineken, at the music festivals Sonar and Primavera Sound, to know the strategies they develop, the benefits they obtain from this, and how these two sponsorships influence the final audience of the festival.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Patrocini empresarial ; Festivals ; Marques comercials ; Publicitat ; Heineken ; Estrella Damm



98 p, 19.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-19, darrera modificació el 2022-12-16



   Favorit i Compartir