El discurso social de los líderes de opinión en el mundo del cine : Su credibilidad e influencia
Méndez Padilla, Laura
Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El discurs social dels líders d'opinió al món del cinema : La seva credibilitat i influència
Títol variant: The social speech of the cinema's opinion leaders : Their credibility and influence
Data: 2017
Descripció: 96 pag.
Resum: El present treball pretén ser una anàlisi centrada en el discurs comunicatiu dels líders d'opinió socials al món del cinema nord americà. Es vol estudiar quines són estratègies comunicatives que utilitzen i com són aplicades en aquest discurs social, a més de la seva credibilitat i influència en la societat. Per a això, utilitzarem les possibilitats que ens ofereixi la xarxa sobre la tasca activista de certs artistes cinematogràfics de Hollywood, a més de la percepció del públic, molt important en aquesta recerca.
Resum: El presente trabajo pretende ser un análisis centrado en discurso comunicativo de los líderes de opinión sociales en el mundo del cine norteamericano. Se quiere estudiar qué estrategias comunicativas utilizan y cómo son aplicadas al discurso social, además de su credibilidad e influencia en la sociedad. Para ello, utilizaremos las posibilidades que nos ofrezca la red sobre la labor activista de ciertos artistas cinematográficos de Hollywood, además de la percepción del público, muy importante para esta investigación.
Resum: This project pretends to be an analysis focused on the communicative discourse of social opinion leaders of the North American cinema industry. We want to study which communicative strategies they use and how they are applied in this social discourse, and their credibility and influence in society. To do this, we will use all the possibilities that the network offers us about the activist work of certain Hollywood film artists, furthermore to public perception, very important for this research.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Moviments socials ; Famosos ; Comunicació ; Internet en les relacions públiques ; Hollywood ; Estas Units d'Amèrica ; Estratègies



96 p, 12.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-19, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir