Nokia Project : No Past. No present. Believe in the future
Martínez Peñalver, Elliot
Rull Valdivieso, Adrián
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Nokia Project : No hi ha pasat. No hi ha present. Creu en el futur
Títol variant: Nokia Project : No hay pasado. No hay presente. Cree en el futuro
Data: 2017
Descripció: 172 pag.
Resum: A partir d'aquest projecte, volem crear una nova història per Nokia. Volem fer que la seva tornada al mercat de Smartphones sigui potent, diferent e inesperada. No va ser una líder per casualitat, i aquesta és l'essència d'aquest projecte. Volem crear una nova Nokia, un nou producte i una nova forma de comunicar, perquè la seva volta al mercat tingui la rellevància que es mereix. Tot això amb un únic objectiu, continuar fent el que millor sap fer la marca, continuant connectant persones.
Resum: A partir de este proyecto, queremos crear una nueva historia para Nokia. Queremos hacer que su vuelta al mercado de Smartphones sea rompedora, diferente e inesperada. No fue una líder por casualidad, y esa es la esencia de este proyecto. Queremos crear una nueva Nokia, un nuevo producto y una nueva forma de comunicar, para que su vuelta al mercado tenga la relevancia que se merece. Todo ello con un único objetivo, seguir haciendo lo que mejor sabe hacer la marca, seguir conectando personas.
Resum: With this project, we want to create a new story for Nokia. We want to make your return to the Smartphone market powerful, different and unexpected. Wasn't a leader by chance, and that is the essence of this project. We want to create a new Nokia, a new product, and a new way of communication, for it returns at the market have the relevance it deserves. All of this with a single objective, to continue doing the best thing that the mark know do, to continue connecting people.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Publicitat ; Màrqueting ; Telèfons intel·ligents ; Nokia



172 p, 12.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-10-17, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir