La comunicació de moda en l'era digital : el sorgiment i la consolidació del fenomen influencer
Rodríguez Bosch, Oriol
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La comunicación de moda en la era digital: el surgimiento y la consolidación del fenómeno influencer
Títol variant: The fashion communication in digital era : the emergence and consolidation of influencers
Data: 2017
Descripció: 92 pag.
Resum: D'ençà de l'aparició de la web 2. 0, les relacions entre els diferents actors socials s'han modificat i han aparegut noves formes de negoci. Des de ben aviat, en aquest nou escenari, els 'bloggers', especialment els de moda, van assolir un important protagonisme com a líders d'opinió i l'entrada en crisi del model de publicitat tradicional, acompanyada de l'aparició d'Instagram, va propiciar la seva consolidació. Les marques s'hi van començar a relacionar i van convertir aquestes figures en autèntics objectes al servei del màrqueting i la publicitat fins a fer del fenomen 'influencer' el gran negoci que és en l'actualitat.
Resum: Desde la aparición de la web 2. 0, las relaciones entre los diferentes actores sociales se han modificado y han aparecido nuevas formas de negocio. Desde muy pronto, en este nuevo escenario, los 'bloggers', especialmente los de moda, alcanzaron un importante protagonismo como líderes de opinión y la entrada en crisis del modelo de publicidad tradicional, acompañada de la aparición de Instagram, propició su consolidación. Las marcas empezaron a relacionarse con estas figuras y enseguida las convirtieron en auténticos objetos al servicio del marketing y la publicidad hasta hacer del fenómeno 'influencer' el gran negocio que es en la actualidad.
Resum: Since the emergence of web 2. 0, the relationship between the different social actors has changed and new ways of business have arisen. Very soon, in this new context, bloggers reached an important role as opinion leaders and the beginning of the crisis of the traditional advertising model, next to the appearance of Instagram, promoted their consolidation. Trademarks established relationships with these social leaders and turned them into authentic commercial objects at the service of the marketing and advertising until turn the influencer phenomenon into the big business that currently is.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Internet ; Màrqueting ; Marqueting personal ; Productes de marca ; Moda ; Xarxes socials en línia ; Instagram (Firma)



92 p, 3.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-10-18, darrera modificació el 2019-07-21



   Favorit i Compartir