Lifecasting : la vida en directo
Vicente Massanet, Sandra
Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Lifecasting : la vida en directe
Títol variant: Lifecasting : the life live
Data: 2017
Descripció: 98 pag.
Resum: La investigació pretén analitzar el sorgiment de les noves formes de comunicació en el panorama digital on l'usuari s'ha convertit en productor i consumidor al mateix temps. L'estudi es centra concretament en el fenomen del lifecasting i en les seves característiques principals, com són l'exhibició en directe d'aspectes propis de la intimitat, un alt grau d'interacció i la manera en que es presenta la "realitat". Aquests elements són demandats actualment pels ciutadans, els quals troben en les plataformes digitals un protagonisme que els mitjans tradicionals no han sabut donar-los.
Resum: La investigación pretende analizar el surgimiento de las nuevas formas de comunicación en el panorama digital en las que el usuario se ha convertido en productor y consumidor al mismo tiempo. El estudio se centra concretamente en el fenómeno del lifecasting y en sus características principales, como son la exhibición en directo de aspectos propios de la intimidad, un alto grado de interacción y la manera en la que se presenta la "realidad". Estos elementos son demandados actualmente por los ciudadanos, quienes encuentran en las plataformas digitales un protagonismo que los medios tradicionales no han sabido darles.
Resum: The research aims to analyse the emergence of new forms of communication in the digital space in which the user has become a producer and consumer at the same time. The study focuses specifically on the phenomenon of lifecasting and its main characteristics, such as the live exhibition of privacy aspects, a high interaction and the way in which "reality" is presented. These elements are currently demanded by citizens, who find in digital platforms a leading role that traditional mass media have not been able to give them.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Mitjans digitals ; Intimitat ; Realitat



98 p, 2.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-10-20, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir