Nous espais d'aprenentatge per a noves necessitats de formació. Els projectes europeus ACT i ADLAB PRO com a exemples d'innovació docent
Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Mangiron i Hevia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona)
Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)

Date: 2018
Abstract: El pòster resumeix els objectius i resultats principals dels projectes europeus de didàctica ACT i ADLAB PRO, centrats a definir perfils professionals relacionats amb l'accessibilitat i a generar materials didàctics per formar aquests nous perfils professionals.
Grants: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2018-SGR113
European Commission 2015734
European Commission 023411
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Document: Pòster de congrés
Subject: Traducció audiovisual ; Accessibilitat ; Didàctica ; MOOC ; Traducción audiovisual ; Accesibilidad ; Didáctica ; Audiovisual translation ; Accessibility ; Didactics
Published in: X Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Girona, Catalunya, 10è : 2018



1 p, 1001.4 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Arts and Humanities > TransMedia Catalonia
Contributions to meetings and congresses > Posters

 Record created 2018-07-05, last modified 2024-05-18



   Favorit i Compartir