Nous espais d’aprenentatge per a noves necessitats de formació. Els projectes europeus ACT i ADLAB PRO com a exemples d’innovació docent
Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Mangiron i Hèvia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona)
Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)

Date: 2018
Abstract: El pòster resumeix els objectius i resultats principals dels projectes europeus de didàctica ACT i ADLAB PRO, centrats a definir perfils professionals relacionats amb l'accessibilitat i a generar materials didàctics per formar aquests nous perfils professionals.
Note: Número d'acord de subvenció AGAUR/2018/SGR113
Note: Número d'acord de subvenció EC/2015-1-ES01-KA203-015734
Note: Número d'acord de subvenció EC/2016-1-It02-K203-023411
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Document: conferenceObject
Subject: Traducció audiovisual ; Accessibilitat ; Didàctica ; MOOC ; Traducción audiovisual ; Accesibilidad ; Didáctica ; Audiovisual translation ; Accessibility ; Didactics
Published in: X Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Girona, Catalunya, 10è : 2018



1 p, 1001.4 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Arts and Humanities > TransMedia Catalonia
Contributions to meetings and congresses > Posters

 Record created 2018-07-05, last modified 2018-10-20



   Favorit i Compartir