Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018]
Añaños, Elena
González Corona, Francisco José
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Psicología de la Percepción Aplicada a la Comunicación Audiovisual
Data: 2018-19
Resum: S'espera que al finalitzar l'assignatura, l'alumnat sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes sensorials i perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. Aplicar els coneixements de la psicologia de la percepció en l'anàlisi i la creació de les produccions audiovisuals.
Resum: Se espera que al finalizar la asignatura, el alumnado sea capaz de: Identificar los procesos cognitivos de captación de la información audiovisual. Identificar los mecanismos sensoriales y perceptivos, especialmente el auditivo y el visual, su medida y los factores que los influyen. Aplicar los conocimientos de la psicología de la percepción en el análisis y la creación de las producciones audiovisuales.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, castellà
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 80.0 KB

Castellà
4 p, 79.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-07-06, darrera modificació el 2024-04-06



   Favorit i Compartir