Propuesta de un modelo de evaluación del impacto de las marcas en los eventos de moda: el caso del 080 Barcelona Fashion
Albert Gil, Judit
Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Proposta d'un model d'evaluació de l'impacte de les marques als esdeveniments de moda : el cas del 080 Barcelona Fashion
Títol variant: Proposal of a model to evaluate the impact on the brands of fashion events : the case of the 080 Barcelona Fashion
Data: 2018
Descripció: 69 pag.
Resum: El propòsit d'aquest estudi és construir un model propi per avaluar l'impacte de les desfilades de moda per a una utilitat posterior, creada a partir de models destinats a tot tipus d'esdeveniments i sectors. Aquest estudi presenta els resultats de la validació amb les marques participants al 080 Barcelona Fashion, tenint en compte l'opinió del director de l'organització. Els resultats van mostrar que els professionals van valorar positivament els dos objectius i van contribuir amb la seva versió per arribar a un model final.
Resum: El propósito de este estudio es construir un modelo propio para evaluar el impacto de los desfiles de moda para una posterior utilidad, creado a partir de modelos dirigidos a todo tipo de eventos y sectores. Este estudio presenta los resultados de la validación con las marcas participantes en el 080 Barcelona Fashion, teniendo en cuenta la opinión del director del organismo. Los resultados demostraron que los profesionales valoran positivamente los dos objetivos y aportaron su versión para llegar un modelo final.
Resum: The purpose of this study is to build an own model to evaluate the impact of fashion shows for a later utility, created from models aimed at all types of events and sectors. This study presents the results of the validation with the participating brands in the 080 Barcelona Fashion, taking into account the opinion of the director of the organization. The results showed that the professionals positively value the two objectives and contributed their version to arrive at a final model.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Moda ; Disseny ; Comunicació de moda ; Màrqueting ; Esdeveniments ; Barcelona



69 p, 3.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-09-17, darrera modificació el 2019-02-05



   Favorit i Compartir