Resultats globals: 420 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 86 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 8 registres trobats
Documents de recerca, 321 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 3 registres trobats
Articles 86 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 492.4 KB Neurociència, publicitat i disseny : diàleg entre la ciència i la intuïció / Navalles Villar, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona)
Les neurociències i les tècniques anomenades de neuromàrketing donen una forma de valoració científica de paràmetres emotius i gustatius de difícil mediació amb altres procediments. Conèixer el perquè interpretem determinats estímuls visuals auditius, gustatius, olfactius i tàctils, ens ho explica l'evolució humana per mitjà de l'estudi de les neurociències.
Neuroscience and so-called neuromarketing techniques provide a form of scientific assessment of emotional and taste parameters that are difficult to mediate with other procedures. Knowing why we interpret certain visual, auditory, gustatory, olfactory, and tactile visual stimuli is explained by human evolution through the study of the neurosciences.
Las neurociencias y las técnicas denominadas de neuromárketing dan una forma de valoración científica de parámetros emotivos y gustativos de dificil mediación con otros procedimientos. Conocer porqué interpretamos determinados estímulos visuales auditivos, gustativos, olfativos y tactiles, nos lo explica la evolución humana por medio del estudi de las neurociencias.

2022 - 10.5565/rev/qp.372
Questiones publicitarias, Vol. 5 Núm. 29 (2022) , p. 11-15  
2.
19 p, 307.9 KB La transferència de la formació del professorat universitari : anàlisi del disseny del Programa de Formació Inicial (UPF) / Encinar Prat, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona)
El present estudi analitza el disseny del Programa de Formació Inicial en la Docència Universitària (FIDU) de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) des de la perspectiva de la transferència de la formació. [...]
2017 - 10.1344/TE2017.52.13
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 205-223  
3.
15 p, 2.2 MB A topological space for design, participation and production. Tracking spaces of transformation / Álvaro Sánchez, Sandra
'Space of transformation' is a concept borrowed from Serres' communication theory and here redefined after the evolution of the post-digital milieu and the materialistic critique of the same. Hackerspaces, fablabs, medialabs and other shared machines shops are defined here as spaces of transformation, places for the encounter between humans and non-humans, where disciplines are bridged together, hitherto severed, giving place to collective practices related to education, production and society. [...]
2019
Journal of peer production, Núm. 13 (2019)  
4.
9 p, 301.0 KB Objeto patológico/objeto panóptico. Diseño para la transparencia y la optimización en dispositivos ponibles / Manuel Lozano, Alicia de (Universitat Autònoma de Barcelona)
«Les dimensions de comportament poden arribar a respondre al disseny de l'objecte electrònic», així comença Anthony Dunne el seu llibre sobre disseny especulatiu Hertzian Tales (Dunne, 2005) quan es refereix a l'objecte patològic. [...]
Behavioural and psychological dimensions can respond to how an electronic object is designed: This is the way Anthony Dunne begins describing pathological objects in his book on speculative design, Hertzian Tales (Dunne 2005). [...]

2019 - 10.7238/a.v0i24.3280
Artnodes, Vol. 2019, núm. 24 (2019) , p. 44-52  
5.
8 p, 1.7 MB A la recerca de nous fàrmacs : el cas d'alguns retrovirals / Font, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Alibés Arqués, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Busqué Sánchez, Félix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Maréchal, Jean-Didier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
En aquest treball es fa una breu història del desenvolupament de la terapèutica química i, en especial, del disseny racional de nous fàrmacs. Es presenta un exemple concret de l'ús de la tècnica computacional del docking a la recerca de noves «petites molècules» antiretrovirals.
This paper gives a brief historical overview of the development of medicinal chemistry and especially of the rational design of new drugs. The specific example is presented of the use of the computer docking technique in the search for new small antiretroviral molecules.

2013 - 10.2436/20.2003.01.47
Revista de la Societat Catalana de Química, Num. 12 (2013) , p. 35-41  
6.
18 p, 502.3 KB Los Descendimientos de Erill la Vall y Santa María de Taüll de la colección Plandiura y su relación con el mercado de antigüedades / Pérez-Flecha González, Javier (Universidad Complutense de Madrid)
Este artículo estudia el comercio de antigüedades que surgió alrededor de los grupos del Descendimiento de la cruz de Erill la Vall y Santa María de Taüll durante la primera mitad del siglo XX, y analiza lo que sucedió con cada una de las esculturas que componían ambos conjuntos. [...]
Aquest article estudia el comerç d'antiguitats que va sorgir al voltant dels grups del Davallament de la creu d'Erill la Vall i Santa Maria de Taüll durant la primera meitat del segle XX, i analitza el que va succeir amb cadascuna de les escultures que componien ambdós conjunts. [...]
This paper explores the antiquities and art trade that emerged in the first half of the 20th century around the iconographic groups of the Deposition from the Cross of Erill la Vall and Santa María de Taüll and analyzes what occurred with each of the sculptures that made up the ensembles. [...]

2019 - 10.5565/rev/locus.352
Locus amoenus, Vol. 17 (2019) , p. 169-185 (Articles)  
7.
9 p, 275.3 KB Enfocant el disseny de projectes per fomentar una activitat científica escolar a secundària a través de l'ABP / Pérez Torres, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Donada la importància actual de l'ús de projectes escolars per l'ensenyament de Ciències, en aquest article es vol reflexionar sobre les implicacions que té el seu disseny per fomentar unes pràctiques que siguin científiques. [...]
Considering the spreading use of school projects to Science teaching, this article wants to reflect upon the implications of project design so as to foster scientific practices. For that purpose, three current project-based learning approaches for Science teaching and learning are discussed regarding the available literature. [...]

2019 - 10.5565/rev/ciencies.409
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 38 (2019) , p. 18-26 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
8.
17 p, 2.1 MB With United Forces : How Design-Based Research can Link Theory and Practice in the Transdisciplinary Sphere of CLIL / Bauer-Marschallinger, Silvia (Universität Wien)
This paper intends to exemplify how a design-based research (DBR) methodology can be used to put theory into practice by reporting on a first research cycle of a larger DBR project in the context of upper secondary CLIL history education in Austria. [...]
Aquest article aspira a exemplificar com es pot utilitzar una metodologia d'investigació basada en el disseny d'una intervenció (DBR, sigles en anglès) per portar la teoria a la pràctica. A més a més, proporciona informació sobre el primer cicle d'investigació d'un projecte DBR de major abast, en un context educatiu d'història AICLE en el cicle superior de secundària a Àustria. [...]
Este artículo aspira a ejemplificar cómo se puede utilizar una metodología de investigación basada en el diseño de una intervención (DBR, siglas en inglés) para llevar la teoría a la práctica. [...]

2019 - 10.5565/rev/clil.19
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 2 Núm. 2 (2019) , p. 7-23 (Foundations & Research)  
9.
2 p, 141.1 KB Axiomagrafies 2 / Costa, Joan
Obra ressenyada: PLA-NARBONA; Joan COSTA, Aixiomagrafies2. Barcelona: Multistudio Books, 2019.
La ressenya és del llibre Aixiomagrafies2. Un recull de 25 axiomes de Joan Costa, il·lustrats per Pla-Narbona. Partint de la concepció d'axioma com una proposició precisa, clara i sense possible rèplica, el treball d'ambdós es la demostració que l'expressió va més enllà dels sentits i que es presenta com un veritable pensament factual.
La Ressenya és del llibre Axiomagrafies2. Un recull de 25 Axiomes de Joan Costa, il·lustrats per Pla-Narbona. Partint de la Concepció d'axioma com una proposició precisa, clara i sense possible rèplica, el Treball d'ambdos és la demostració que l'Expressió va més enllà dels sentits i que és presenta com 1 veritable pensament factual.
The description is from the Axiografies2 book. A collection of 25 axioms by Joan Costa, illustrated by Pla-Narbona. Starting from the conception of axiom as a precise, clear and umbatable proposition, the work of both is the proof that the expression goes beyond the senses and which is presented as a true factual thought.

2019 - 10.5565/rev/grafica.166
Grafica, Vol. 7 Núm. 14 (2019) , p. 127-128 (Opinión)  
10.
4 p, 249.8 KB Arte y diseño gráfico : el boom de la publicidad / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La Publicidad, las artes e industrias gráficas y los procedimientos innovadores que ambos ámbitos utilizan se pusieron al unísono a finales del siglo XIX coincidiendo con la revolución estética y técnica. [...]
Advertising, the graphic arts and industries and the innovative procedures that both areas use were put together in the late nineteenth century coinciding with the aesthetic and technical revolution. [...]
La publicitat, les arts gràfiques i les indústries i els procediments innovadors que utilitzen les dues àrees es van reunir a finals del segle XIX coincidint amb la revolució estètica i tècnica. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.156
Grafica, Vol. 7 Núm. 14 (2019) , p. 129-131 (Reseñas)  

Articles : 86 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
3 p, 24.2 KB Grup d'innovació DIATIC : ensenyament de les ciències a través de les TIC / Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Herreras Blanco, Luisa (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
La formació continuada del professorat és una característica tant desitjada com necessària pels professionals de l'educació. Existeixen múltiples formes de plantejar-la, tot i que és evident que no totes elles impliquen els mateixos guanys d'aprenentatge. [...]
2015
VI Jornades de l'Ensenyament de la Física i la Química. Barcelona, : 2015  
2.
7 p, 57.4 KB Propuesta de una metodología docente para aprender diseño gráfico en el marco del Espacio Europeo de Educación Superior / Entenza Rodríguez, Ana I. (Ana Isabel) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez Bouza, José Manuel ; Enrique, Ana Mª (Ana María) ; Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La asignatura de Diseño y Comunicación Gráfica, correspondiente a la Licenciatura de Publicidad y Relaciones Públicas de la UAB, se imparte desde el curso 2004-2005 en el marco del EEES con créditos ECTS. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
65 p, 34.7 MB Memorias de Agricultura y Artes, que se publican de orden de la Real Junta de Gobierno del Comercio de Cataluña ... / Santponç i Roca, Francesc, 1756-1821 ; Carbonell i Bravo, Francesc, 1758-1837 ; Bahí i Fontseca, Joan Francesc, 1775-1841 ; Ametller i Rotllan, Blai, 1768-1841 ; Muntanya i Llanes, Pere Pau, 1775-1801 ; Coromina i Faralt, Josep, 1756-1834 ; Rigalt i Fargas, Pau, 1778-1845 ; Folch, Santiago Mª ; Imprenta de Antonio Brusi ; Real Junta de Gobierno del Comercio de Catalunya
Revista editada per la Reial Junta de Comerç de Catalunya entre 1815 i 1821, amb articles relacionats amb l'agricultura i les arts, de periodicitat mensual en dotze volums. Cada volum conté dotze estampes calcogràfiques de temàtica científica com: obres d'enginyeria, aparells, instruments i maquinària, o procediments químics. [...]
Revista editada por la Real Junta de Comercio de Cataluña entre 1815 y 1821, con artículos relacionados con la agricultura y las artes, de peridiocidad mensual, en doce volúmenes. Cada volumen contiene además doce estampas calcográficas con obras de ingeniería, aparatos, instrumentos y maquinaria diversa y procedimientos químicos. [...]
Magazine published by the Real Junta de Comercio de Cataluña between 1815 and 1821, with articles related to agriculture and the arts. Monthly magazine, consisting of twelve volumes. Each volume contains twelve science-themed chalcographic prints showing engineering, instruments and machinery, equipment, and chemical processes, all related directly to the text. [...]

Barcelona : Imprenta de Brusi, [1815-1821]
72 documents

Llibres i col·leccions 8 registres trobats  
1.
20 p, 291.3 KB Seguiment de la inserció laboral dels graduats universitaris. Disseny / Universitat Autònoma de Barcelona ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
2017  
2.
26 p, 10.1 MB Más rápido, más rápido : el reto de la velocidad en la arquitectura de los computadores / Luque, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Arquitectura d'Ordinadors i de Sistemes Operatius)
Conferència pronunciada el 15 de novembre de 1995 a la Facultat de Ciències de la Universitat Autònoma de Barcelona arran de la festivitat de Sant Albert Magne, patró de la Facultat.
Bellaterra Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona 1995  
3.
14 p, 1.0 MB La imatge en la societat del coneixement / Català Domènech, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Garcia-Blanco, Iñaki, trad.
Els avenços introduïts en la societat per l'extensió de l'ús de les noves tecnologies deixen també la seva empremta en la cultura visual. A partir dels canvis que es viuen en l'art, el disseny, la ciència, les indústries culturals del món audiovisual i també en la nostra vida quotidiana per la irrupció d'aquestes tecnologies, l'autor reflexiona sobre el paper que desenvolupa la imatge en les societats de capitalisme avançat al segle XXI, especialment en la gestió del coneixement.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de; Guimerà i Orts, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2003‒2004, 2005, p. 287-299  
4.
83 p, 1.8 MB Repensemos el juego / Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía)
El libro recoge el resultado de las reflexiones del evento "Repensemos el juego", complementado con aportaciones de otros autores con el objetivo de buscar, representar y comprender una actividad básica y necesaria del ser humano - el juego - incluyendo su definición, importancia cultural, el proceso de diseño, o aspectos tecnológicos como los videojuegos. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2015 (eBooks de l'InCom-UAB ; 8)  
5.
22 p, 1.7 MB Disseny : disseny, logotip i mascota en la promoció i la identitat de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Centre d'Estudis Olímpics
Miquel de Moragas observa la relació entre la identitat i el disseny del logotip i la mascota en el cas de Barcelona'92.
Miquel de Moragas observa la relación entre la identidad y el diseño del logotipo y la mascota en el caso de Barcelona'92.
Miquel de Moragas observes the link between identity and the design of the logo and the mascot in the Barcelona'92 case.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 115-129
2 documents
6.
27 p, 694.9 KB 20 recomanacions per redactar bé : guia breu per redactar continguts acadèmics d'acord amb els estàndards de qualitat universitària / Llahí, Laura ; Galera, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües) ; Giner Ros, Jordi (Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Llengües i Terminologia) ; Grau, Anna (Universitat de Barcelona. Serveis Lingüístics) ; Juncadella, Marta (Universitat de Barcelona. Serveis Lingüístics) ; Lounds, Alan (Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Llengües i Terminologia) ; Portell, Oriol (Universitat de Vic. Serveis Lingüístics) ; Salvatierra, Míriam (Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes) ; Tèvar, Arantxa (Universitat Rovira i Virgili. Servei Lingüístic)
Aquest document pretén ser una guia breu i senzilla amb indicacions clares que us ajudin a aconseguir que la qualitat final dels textos que redacteu sigui millor. La guia, elaborada conjuntament pels serveis lingüístics de diverses universitats, s'ha redactat a partir dels errors detectats en les pàgines web que la Generalitat ha avaluat el 2010.
2011  
7.
4 p, 7.1 MB Idea general de las casas de misericordia, su instituto, y modo conque deben ser construidos sus edificios / Carles IV, 1748-1819 rei d'Espanya ; Espanya. Monarca (1788-1808 : Carles IV)
Idea general de les cases de misericordia, el seu institut, i la manera amb que han de ser construïts els seus edificis. .
[S.l. : s.n. , 1802?]  
8.
123 p, 28.8 MB Catálogo general de los objetos que figuran en la exposición de agricultura, industria y bellas artes, inaugurada en 24 de setiembre de 1871 por S. M. el Rey D. Amadeo I, en el local de la nueva Universidad de Barcelona / Imprenta de Narciso Ramirez y Compañía
Catàleg inventari de les obres presentades a la Exposición de Agricultura, Industria y Bellas Artes, celebrada a la Universitat de Barcelona l'any 1871, amb els preus de les peces i les adreces dels artistes.
Catálogo inventario de las obras presentadas en la Exposición de Agricultura, Industria y Bellas Artes, celebrada en la Universidad de Barcelona en 1871, con los precios de las piezas y las direcciones de los artistas.
Inventory catalogue of the works presented in the Exhibition of Agriculture, Industry and Fine Arts held at the University of Barcelona in 1871, with the prices of the works and the addresses of the artists.

Barcelona : Imprenta de Narciso Ramirez y Compa., 1871 (Biblioteca Digital d'Història de l'Art Hispànic)  

Documents de recerca 321 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
358 p, 19.6 MB Comunicació Institucional i Producció de Sentit. La significació del text en l'estructura gràfica dels cartells de l'Ajuntament de Barcelona / Garrido Gabarrón, Enric ; Bartomeu Magaña, Elena, dir. ; Casacuberta, David, 1967-, dir.
Els carrers de les ciutats són entorns visualment fèrtils perquè les institucions es relacionin amb els seus ciutadans a través de múltiples mitjans de comunicació. La irrupció de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació han derivat aquesta comunicació cap a les plataformes digitals i xarxes socials, però l'entorn visual urbà és encara un espai d'interacció comunicatiu utilitzat per empreses i institucions públiques per comunicar-se amb els seus usuaris. [...]
Las calles de las ciudades son entornos visualmente fértiles para que las instituciones se relacionen con sus ciudadanos a través de múltiples medios de comunicación. La irrupción de las Tecnologías de la Información y la Comunicación han derivado esta comunicación hacia plataformas digitales y redes sociales, pero el entorno visual urbano es todavía un espacio de interacción comunicativo utilizado por empresas e instituciones públicas para comunicarse con sus usuarios. [...]
City streets are visually fertile environments for institutions to relate to their citizens through multiple media. The iruption of Information and Communication Technologies has derived this communication to digital platforms and social networks, but the urban visual environment is still a communication interaction space used by companies and public institutions to communicate with their users. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Filosofia.

2021  
2.
55 p, 767.2 KB Analysing Students' Perspectives on a Collaborative Class Diary : A Universal Design for Learning Approach / Furriols Vilardell, Maria ; Dooly, Melinda, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This dissertation aims at testing the use of a tool which was specially designed for this study but that can be used in a wide range of learning contexts: the collaborative class diary. The collaborative class diary is a space for learners and teachers to write down important information and new ideas at the end of each lesson using Google Jamboard. [...]
L'objectiu d'aquest treball de fi de màster és avaluar una eina especialment dissenyada per aquest estudi però que es pot emprar en nombrosos contextos educatius: el diari d'aula col·laboratiu. El diari d'aula col·laboratiu és un espai compartit per professors i alumnes on s'anota informació rellevant al final de cada classe a través de la plataforma Google Jamboard. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
3.
119 p, 15.1 MB Creació d'una revista infantil en paper per a nens i nenes d'entre 7 i 12 anys / Vila Badia, Neus ; Martínez García, Luisa de Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte editorial consisteix en la creació d'una revista infantil en paper dedicada a nens i nenes d'entre 7 i 12 anys de continguts variats, actuals i propers amb l'objectiu d'educar i entretenir. [...]
El proyecto editorial consiste en la creación de una revista infantil en papel dedicada a niños y niñas de entre 7 y 12 años de contenidos variados, actuales y próximos con el objetivo de educar y entretener. [...]
The publishing project consists of the creation of a paper children's magazine for boys and girls between 7 and 12 years old with varied, current and up-to-date contents with the aim of educating and entertaining. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
4.
69 p, 14.9 MB Dissidents : projecte de creació d'una infoexperiència / Ventosa San Martino, Pau ; Salord Trampal, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dissidents és un projecte que busca endinsar-se en nous formats periodístics per adaptar-se a un paradigma comunicatiu en ple canvi. Per a fer-ho, s'aplica la infoexperiència, un format innovador que combina disseny, informació i interacció. [...]
Dissidents es un proyecto que busca adentrarse en nuevos formatos periodísticos para adaptarse a un paradigma comunicativo en pleno cambio. Para ello, se aplica la infoexperiencia, un formato novedoso que combina diseño, información e interacción. [...]
Dissidents is a project that explores new journalistic formats to adapt into the changing communicative paradigm. For this, an infoexperience is developed, a pioneer format that combines design, information, and interaction. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
5.
95 p, 4.1 MB Aïna : conceptualització d'un mitjà de comunicació per a un estil de vida sostenible / Oliva Solé, Ares ; Salord Trampal, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
AÏNA és una marca de continguts en català que ofereix contingut periodístic sobre arquitectura i interiorisme sostenible. En aquest treball podreu trobar el procés d'ideació i creació d'AÏNA. [...]
AÏNA es una marca de contenidos en catalán que ofrece contenido periodístico sobre arquitectura e interiorismo sostenible. En este trabajo podrá encontrar el proceso de ideación y creación de AÏNA. [...]
AÏNA is a content brand in Catalan that offers journalistic content on sustainable architecture and interior design. In this work you will find the process of ideation and creation of AÏNA. Who is AÏNA's target audience, what and who is AÏNA, what products it offers but also the financial part of the company, how it is perceived and what is its economic viability.

2021
Grau en Periodisme [971]  
6.
204 p, 91.1 MB Creació, desenvolupament i disseny d'un projecte editorial: Revista de moda / Garanto Vallés, Alexandra ; Lleida Estradé, Anna ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament integral d'un projecte editorial de moda, des del seu plantejament com a proposta de negoci, fins al disseny gràfic, maquetació de la primera revista i estratègia de comunicació, per la seva possible immersió en el mercat editorial nacional. [...]
Desarrollo integral de un proyecto editorial de moda, desde su planteamiento como propuesta de negocio, hasta el diseño gráfico, maquetación de la primera revista y estrategia de comunicación, para su posible inmersión en el mercado editorial nacional. [...]
Comprehensive development of a fashion editorial project, from its approach as a business proposal, to the graphic design, layout of the first magazine and the proposal of a communication strategy, for its possible immersion in the national publishing market. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
7.
134 p, 288.0 MB Hella Beauty : diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje / Solé Sinués, Clara ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el disseny de la identitat visual d'una nova marca de maquillatge: Hella Beauty. Per a fer-ho, es va realitzar un estudi de mercat, analitzant la competència, a nivell d'empresa i com a marca gràfica per, posteriorment, desenvolupar la seva conceptualització, essència, missió, visió i valors. [...]
El present Trabajo de Fin de Grado consiste en el diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje: Hella Beauty. Para ello, se realizó un estudio de mercado, analizando la competencia, a niverl de empresa y como marca gráfica para, posteriormente, desarrollar su conceptualización, esencia, misión, visión y valores. [...]
This Final Degree Project consists of the visual identity desing of a new makeup brand: Hella Beauty. To do this, a market study was carried out, analyzing the competition, as a company and as a graphic brand to later develop its conceptualization, essence, mission, vision and values. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
137 p, 15.3 MB Diseño de una app para la prevención de la adicción al teléfono móvil / Manzano Hijano, Jose Luis ; Valli Casado, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén, a través d'un procés d'investigació i desenvolupament de producte, crear una de les possibles solucions en forma de prototip d'aplicació per la prevenció i el tractament de l'abús d'ús i la dependència del telèfon mòbil per part dels joves.
Este proyecto pretende, a través de un proceso de investigación y desarrollo de producto, crear una de las posibles soluciones en forma de prototipo de aplicación para la prevención y el tratamiento del abuso de uso y la dependencia del teléfono móvil por parte de los jóvenes.
This project pretends, through a research process and product development, to create one of the possible solutions with a prototype application for the prevention and treatment of the abuse of use and dependence of the smartphone by young people.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
73 p, 15.7 MB Diseño de la identidad visual de la marca Gemini / Díaz-Guerra Estrader, Guillem ; Lorite García, Nocolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en el disseny de la identitat visual de la marca GEMINI, firma espanyola dedicada al disseny i fabricació de components prèmium per a bicicletes. La proposta consta de dues parts: el mateix Brand Book i l'argumentació sobre totes les decisions preses en la seva elaboració.
El proyecto consiste en el diseño de la identidad visual para la marca GEMINI, firma española dedicada al diseño y fabricación de componentes prémium para bicicletas. La propuesta consta de dos partes: El Brand Book en sí mismo y el argumentario sobre todas las decisiones tomadas en su elaboración.
The project involves designing visual identity for GEMINI brand, a Spanish firm engaged in the design and manufacture of premium bicycle parts. The proposal has two points: the Brand Book itself and the argument about all decisions made in its preparations.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
742.6 KB Academic Video Conference for students / Creus González, Víctor ; Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en la creació d'un prototip d'una plataforma web destinada a la realització de classes virtuals enfocada en la visió del professor. L'objectiu principal es desenvolupar una aplicació web que resulti senzilla i intuïtiva d'utilitzar per a qualsevol professor independentment de les habilitats informàtiques que tingui. [...]
The project consists of the creation of a prototype of a web platform for the realization of virtual classes focused on the vision of the teacher. The main objective is to develop a web application that is simple and intuitive to use for any teacher regardless of their computer skills. [...]
El proyecto consiste en la creación de un prototipo de una plataforma web destinada a la realización de clases virtuales enfocada en la visión del profesor. El objetivo principal es desarrollar una aplicación web que resulte sencilla e intuitiva de utilizar para cualquier profesor independientemente de las habilidades informáticas que tenga. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 321 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 3 registres trobats  
1.
1 p, 37.1 MB Disseny de diaris i revistes / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Cabezas García, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 7 d'octubre i el 9 de novembre de 2015 sobre el disseny de diaris i revistes tant en paper com en format electrònic.
2015
17 documents
2.
1 p, 4.8 MB Llibres i revistes de gran foli / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Soler i Fabregat, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General al novembre de 2009 formada per llibres i revistes de dimensions especials que no poden encabir-se a les prestatgeries obertes al públic, i que en conseqüència poden no ser prou coneguts. [...]
2009
14 documents
3.
9.5 KB Sociologia analítica / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre les bases de la sociologia analítica i els seus autors principals. Conté bibliografia (llistat per autors, cerques al catàleg, bases de dades, revistes, obres de referència i recursos web) sobre metodologia de les ciències socials, elecció racional, acció col·lectiva, elecció pública, filosofia i pensament en la sociologia i altres temes relacionats.
2009 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.