Resultats globals: 477 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 95 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Publicacions periòdiques, 5 registres trobats
Llibres i col·leccions, 8 registres trobats
Documents de recerca, 363 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 4 registres trobats
Articles 95 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
10 p, 437.9 KB La transició de l'espai acadèmic al professional en l'àmbit del disseny : construcció d'un dispositiu de diagnosi per a determinar el grau d'ajustament de les competències acadèmiques i les professionals dels egressats del Grau disseny / Massaguer, Lluc (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona)
Estudi de cas a EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona que es formalitza en la construcció d'un sistema de diagnosi que identifiqui el nivell d'ajustament entre les competències acadèmiques impartides en el centre universitari i les competències professionals requerides en l'àmbit professional del disseny gràfic. [...]
Case study EINA Centre Universitari de Disseny i Art, that is formalized on the construction of a system of diagnosis that identifies the level of adjustment between the implemented academic competences of the University and the required professional competences, in demand within the graphic design sector. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016)  
2.
4 p, 432.3 KB Club de Directores Creativos de Europa / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Es dona notícia de la celebració a Barcelona de la 32ª edició dels Premis Art Directors Club of Europe · ADCE. Aquesta organització treballa en el camp de la creativitat, la direcció d'art, el disseny i la publicitat. [...]
News is given of the celebration in Barcelona of the 32nd edition of the Art Directors Club of Europe · ADCE Awards. This organization works in the field of creativity, art direction, design and advertising. [...]
Se da noticia de la celebración en Barcelona de la 32ª edición de los Premios Art Directors Club of Europe · ADCE. Esta organización trabaja en el campo de la creatividad, la dirección de arte, el diseño y la publicidad. [...]
News is given of the celebration in Barcelona of the 32nd edition of the Art Directors Club of Europe · ADCE Awards. This organization works in the field of creativity, art direction, design and advertising. [...]

2024 - 10.5565/rev/qp.399
Questiones publicitarias, Vol. 7 Núm. 33 (2024) , p. 37-39 (Reseñas)  
3.
17 p, 239.6 KB Análisis de una intervención educativa basada en ACAD Toolkit para la mejora del diseño didáctico en futuros docentes / Buils, Sara (Universitat Jaume I) ; Llopis-Nebot, María Ángeles (Universitat Jaume I) ; Valdeolivas-Novella, Gracia (Universitat Jaume I) ; Esteve-Mon, Francesc M. (Universitat Jaume I)
Para facilitar el proceso de diseño y análisis didáctico es importante considerar la herramienta ACAD (Activity-Centred Analysis and Design) Toolkit. Esta representa las dimensiones del marco intervinientes en el diseño: el escenario de aprendizaje, la interacción social, las tareas de conocimiento y el enfoque pedagógico. [...]
Per facilitar el procés de disseny i anàlisi didàctica és important considerar l'eina ACAD (Activity-Centred Analysis and Design) Toolkit. Aquesta representa les dimensions del marc que intervenen en el disseny: l'escenari d'aprenentatge, la interacció social, les tasques de coneixement i l'enfocament pedagògic. [...]
To facilitate the process of educational design and analysis, it is important to consider the ACAD (Activity-Centred Analysis and Design) Toolkit, which represents elements of a framework used in educational design: learning setting, social interaction, knowledge tasks, and pedagogical approach. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1701
Educar, Vol. 59 Núm. 2 (2023) , p. 315-331 (Monográfico)  
4.
8 p, 188.4 KB Educar en disseny a secundària mitjançant les píndoles Second Round / Huerta, Ricard (Universitat de València)
Second Round és un Projecte d'Innovació Docent Consolidat basat en el foment de l'educació artística a Secundària. Durant el curs 2021-2022 ens hem centrat en qüestions com el disseny i el respecte al planeta, a través dels ODS, apostant per un disseny sostenible. [...]
Second Round is an educational innovation project based on the promotion of Art Education in Secondary School. During 2021-2022, we continued with the "Second Round" Project, focusing on issues such as design and respect for the planet, through the SDG, introducing sustainable design. [...]

2023 - 10.5565/rev/grafica.262
Grafica, Vol. 11 Núm. 22 (2023) , p. 179-186 (Ensayos)  
5.
10 p, 1.0 MB El diseño de los programas de mano cinematográficos (1939-1960) / Sallés Diego, Lluís (Elisava, Escola Universitària de Disseny i Enginyeria de Barcelona)
Con este ensayo pretendemos realizar un ejercicio de memoria histórica, centrándonos en el diseño de los programas de mano cinematográficos realizados en España, entre el final de la guerra civil española y los años sesenta. [...]
Els programes de mà cinematogràfics realitzats a Espanya, entre el període comprès entre el final de la Guerra Civil espanyola i la dècada dels anys seixanta, van ser peces gràfiques de gran rellevància visual. [...]
The aim of this essay is to carry out an exercise in historical memory, focusing on the design of film programmes produced in Spain between the end of the Spanish Civil War and the 1960s. To this end, we have pre-selected five hundred copies, of which one hundred and four have been scanned and a database has been created for subsequent analysis. [...]

2023 - 10.5565/rev/grafica.258
Grafica, Vol. 11 Núm. 22 (2023) , p. 219-228 (Ensayos)  
6.
8 p, 517.7 KB Creatividad gráfica y síndrome de Down / Hontanilla Pizarro, Beatriz (Instituto Superior de Educação e Cièncias-ISEC (Lisboa, Portugal))
La presente investigación forma parte de una tesis doctoral que se está desarrollando en la Universidad de Lisboa. La tesis tiene como objetivo incluir a las personas con síndrome de Down dentro del sector gráfico. [...]
Aquesta recerca forma part de la primera fase d'una metodologia quasi-experimental que s'està desenvolupant dins d'una tesi doctoral en la Universitat de Lisboa. L'objectiu d'aquest estudi és validar creativament les peces gràfiques que s'han generat en uns workshops en els quals han participat persones amb i sense síndrome de Down. [...]
This research is part of a doctoral thesis that is being developed at the University of Lisbon. The thesis aims to include people with Down's syndrome in the graphic sector. This study seeks to validate the graphic pieces produced by people with and without Down's syndrome in workshops. [...]

2022 - 10.5565/rev/grafica.250
Grafica, Vol. 11 Núm. 21 (2023) , p. 67-73 (Opinión)  
7.
8 p, 587.8 KB Representación del marco contextual de una investigación en diseño / Pozo Puértolas, Rafael (Instituto Superior de Educação e Cièncias-ISEC (Lisboa, Portugal))
En la investigación en diseño es habitual mostrar dudas "caos del creativo" ante ¿qué observar?, y ¿cómo iniciar la exploración? Para aportar soluciones a esta problemática, aquí aportamos un método descriptivo de perfil cualitativo para diseñar la actividad investigadora. [...]
En la investigació en disseny és habitual mostrar dubtes "caos del creatiu" davant què cal observar?, i com iniciar l'exploració? Per aportar solucions a aquesta problemàtica aquí aportem un mètode descriptiu de perfil qualitatiu per dissenyar l'activitat investigadora. [...]
In design research, it is usual to show doubts "creative chaos" before what to observe? And how to start the scan? To provide solutions to this problem, here we provide a descriptive method of qualitative profile to design the research activity. [...]

2022 - 10.5565/rev/grafica.246
Grafica, Vol. 11 Núm. 21 (2023) , p. 83-89 (Opinión)  
8.
8 p, 143.5 KB Introduction : The current state of social research methodology in Spain / Díaz de Rada, Vidal (Universidad Pública de Navarra. Departamento de Sociología y Trabajo Social) ; Verd Pericàs, Joan Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
This article introduces the papers published in the monographic issue dedicated to the current state of methodology in social research in Spain. It gives a brief presentation of each of the papers, which have been chosen to offer the widest possible overview, both in relation to their subject matter and in their methodological orientation and the research experience of the authors. [...]
El artículo presenta los textos del número monográfico dedicado al estado actual de la metodología en la investigación social en España. El artículo realiza una breve presentación de cada uno de los textos, que han sido elegidos con el objetivo de mostrar un panorama lo más amplio posible, tanto en relación con las temáticas, como en la orientación metodológica y la experiencia investigadora de los autores. [...]
L'article presenta els textos del número monogràfic dedicat a l'estat actual de la metodologia en la recerca social a Espanya. L'article realitza una breu presentació de cadascun dels textos, que han estat triats amb l'objectiu de mostrar un panorama el més ampli possible, tant en relació amb les temàtiques, com en l'orientació metodològica i l'experiència investigadora dels autors. [...]

2022 - 10.5565/rev/papers.3078
Papers : revista de sociologia, Vol. 107 Núm. 4 (2022) , p. e3078 (Artículos de monográfico)  
9.
6 p, 492.4 KB Neurociència, publicitat i disseny : diàleg entre la ciència i la intuïció / Navalles Villar, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona)
Les neurociències i les tècniques anomenades de neuromàrketing donen una forma de valoració científica de paràmetres emotius i gustatius de difícil mediació amb altres procediments. Conèixer el perquè interpretem determinats estímuls visuals auditius, gustatius, olfactius i tàctils, ens ho explica l'evolució humana per mitjà de l'estudi de les neurociències.
Neuroscience and so-called neuromarketing techniques provide a form of scientific assessment of emotional and taste parameters that are difficult to mediate with other procedures. Knowing why we interpret certain visual, auditory, gustatory, olfactory, and tactile visual stimuli is explained by human evolution through the study of the neurosciences.
Las neurociencias y las técnicas denominadas de neuromárketing dan una forma de valoración científica de parámetros emotivos y gustativos de dificil mediación con otros procedimientos. Conocer porqué interpretamos determinados estímulos visuales auditivos, gustativos, olfativos y tactiles, nos lo explica la evolución humana por medio del estudi de las neurociencias.

2022 - 10.5565/rev/qp.372
Questiones publicitarias, Vol. 5 Núm. 29 (2022) , p. 11-15  
10.
16 p, 3.7 MB Educació artística per sensibilitzar en diversitat sexual / Huerta, Ricard (Universitat de València)
Aquesta investigació forma part del projecte "Sensibilització en igualtat de gènere i diversitat sexual mitjançant intervencions artístiques en contextos universitaris" (GV/2020/069). L'objectiu és reflexionar a partir de pràctiques artístiques, elaborant dissenys gràfics, tot incorporant qüestions d'educació en disseny des del taller de gràfica. [...]
This research is part of the project "Awareness of gender equality and sexual diver-sity through artistic interventions in university contexts" (GV/2020/069). The aim is to reflect on artistic practices, developing graphic designs, incorporating design and educational issues from the graphics workshop. [...]
Esta investigación se enmarca dentro del proyecto "Sensibilización para la igualdad de género y la diversidad sexual a través de intervenciones artísticas en contextos universitarios" (GV/2020/069). [...]
Ikerketa hau "Sentsibilizazioa genero berdintasunean eta sexu aniztasunaren arintzea esku hartze artistikoen unibertsitate testuinguruetan" (GV / 2020/069) proiektuaren barruan kokatu zen. Helburua praktika artistikoen oinarrian hausnartzea da, diseinu grafikoak landuz, tailer grafikoen diseinuetan hezkuntzako galderak sartuz. [...]
Esta investigação fez parte do projeto "Sensibilização para a igualdade de género e mitigação da diversidade sexual de intervenções artísticas em contextos universitários" (GV / 2020/069). [...]

2021 - 10.5565/rev/grafica.219
Grafica, Vol. 10 Núm. 20 (2022) , p. 113-127 (Investigación)  

Articles : 95 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
13 p, 1.2 MB Accessibility and Design for All in higher education curricula : the ATHENA project / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Hermosa Ramírez, Irene (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mangiron i Hevia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona)
Accessibility and Design for All are central for the full participation of persons with disabilities in all societal domains, from education to work, culture or entertainment, to name just a few. Professionals from a wide range of areas should learn about guidelines, standards, techniques and tools that facilitate access to persons with disabilities, their communities and society as a whole. [...]
2023
Media for All 10 Conference. Anvers, : 2023  
2.
3 p, 24.2 KB Grup d'innovació DIATIC : ensenyament de les ciències a través de les TIC / Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Herreras Blanco, Luisa (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
La formació continuada del professorat és una característica tant desitjada com necessària pels professionals de l'educació. Existeixen múltiples formes de plantejar-la, tot i que és evident que no totes elles impliquen els mateixos guanys d'aprenentatge. [...]
2015
VI Jornades de l'Ensenyament de la Física i la Química. Barcelona, : 2015  
3.
7 p, 57.4 KB Propuesta de una metodología docente para aprender diseño gráfico en el marco del Espacio Europeo de Educación Superior / Entenza Rodríguez, Ana Isabel (Ana Isabel) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez Bouza, José Manuel ; Enrique, Ana Mª (Ana María) ; Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La asignatura de Diseño y Comunicación Gráfica, correspondiente a la Licenciatura de Publicidad y Relaciones Públicas de la UAB, se imparte desde el curso 2004-2005 en el marco del EEES con créditos ECTS. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Publicacions periòdiques 5 registres trobats  
1.
20 p, 10.0 MB Exoticas nuevas / Laboratorio Informal de Actividades Diversas
Barcelona : Laboratorio informal de actividades diversas, 1982-1984
4 documents
2.
74 p, 40.0 MB L'Amort
[Barcelona] : [Alumnes Escola Elisava], [1984-198?]  
3.
11 p, 2.8 MB Hats
Barcelona : Informa, 1985-  
4.
25 p, 20.1 MB Barna gente / Laboratorio Informal de Actividades Diversas
Barcelona : Laboratorio Informal de Actividades Diversas, 1985-[198?]
Exoticas nuevas  
5.
65 p, 34.7 MB Memorias de Agricultura y Artes, que se publican de orden de la Real Junta de Gobierno del Comercio de Cataluña ... / Santponç i Roca, Francesc, 1756-1821 ; Carbonell i Bravo, Francesc, 1758-1837 ; Bahí i Fontseca, Joan Francesc, 1775-1841 ; Ametller i Rotllan, Blai, 1768-1841 ; Muntanya i Llanes, Pere Pau, 1775-1801 ; Coromina i Faralt, Josep, 1756-1834 ; Rigalt i Fargas, Pau, 1778-1845 ; Folch, Santiago Mª ; Imprenta de Antonio Brusi ; Real Junta de Gobierno del Comercio de Catalunya
Revista editada per la Reial Junta de Comerç de Catalunya entre 1815 i 1821, amb articles relacionats amb l'agricultura i les arts, de periodicitat mensual en dotze volums. Cada volum conté dotze estampes calcogràfiques de temàtica científica com: obres d'enginyeria, aparells, instruments i maquinària, o procediments químics. [...]
Revista editada por la Real Junta de Comercio de Cataluña entre 1815 y 1821, con artículos relacionados con la agricultura y las artes, de peridiocidad mensual, en doce volúmenes. Cada volumen contiene además doce estampas calcográficas con obras de ingeniería, aparatos, instrumentos y maquinaria diversa y procedimientos químicos. [...]
Magazine published by the Real Junta de Comercio de Cataluña between 1815 and 1821, with articles related to agriculture and the arts. Monthly magazine, consisting of twelve volumes. Each volume contains twelve science-themed chalcographic prints showing engineering, instruments and machinery, equipment, and chemical processes, all related directly to the text. [...]

Barcelona : Imprenta de Brusi, [1815-1821]
Biblioteca de Catalunya
72 documents

Llibres i col·leccions 8 registres trobats  
1.
20 p, 291.3 KB Seguiment de la inserció laboral dels graduats universitaris. Disseny / Universitat Autònoma de Barcelona ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
2017  
2.
26 p, 10.1 MB Más rápido, más rápido : el reto de la velocidad en la arquitectura de los computadores / Luque, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Conferència pronunciada el 15 de novembre de 1995 a la Facultat de Ciències de la Universitat Autònoma de Barcelona arran de la festivitat de Sant Albert Magne, patró de la Facultat.
Bellaterra Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona 1995  
3.
14 p, 1.0 MB La imatge en la societat del coneixement / Català Domènech, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Garcia-Blanco, Iñaki, trad.
Els avenços introduïts en la societat per l'extensió de l'ús de les noves tecnologies deixen també la seva empremta en la cultura visual. A partir dels canvis que es viuen en l'art, el disseny, la ciència, les indústries culturals del món audiovisual i també en la nostra vida quotidiana per la irrupció d'aquestes tecnologies, l'autor reflexiona sobre el paper que desenvolupa la imatge en les societats de capitalisme avançat al segle XXI, especialment en la gestió del coneixement.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 287-299  
4.
83 p, 1.8 MB Repensemos el juego / Contreras, Ruth S.. (Ruth Sofhía)
El libro recoge el resultado de las reflexiones del evento "Repensemos el juego", complementado con aportaciones de otros autores con el objetivo de buscar, representar y comprender una actividad básica y necesaria del ser humano - el juego - incluyendo su definición, importancia cultural, el proceso de diseño, o aspectos tecnológicos como los videojuegos. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2015 (eBooks de l'InCom-UAB ; 8)  
5.
22 p, 1.7 MB Disseny : disseny, logotip i mascota en la promoció i la identitat de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Centre d'Estudis Olímpics
Miquel de Moragas observa la relació entre la identitat i el disseny del logotip i la mascota en el cas de Barcelona'92.
Miquel de Moragas observa la relación entre la identidad y el diseño del logotipo y la mascota en el caso de Barcelona'92.
Miquel de Moragas observes the link between identity and the design of the logo and the mascot in the Barcelona'92 case.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 115-129
2 documents
6.
27 p, 694.9 KB 20 recomanacions per redactar bé : guia breu per redactar continguts acadèmics d'acord amb els estàndards de qualitat universitària / Llahí Ribó, Laura ; Galera, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües) ; Giner Ros, Jordi (Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Llengües i Terminologia) ; Grau, Anna (Universitat de Barcelona. Serveis Lingüístics) ; Juncadella, Marta (Universitat de Barcelona. Serveis Lingüístics) ; Lounds, Alan (Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Llengües i Terminologia) ; Portell, Oriol (Universitat de Vic. Serveis Lingüístics) ; Salvatierra, Míriam (Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes) ; Tèvar, Arantxa (Universitat Rovira i Virgili. Servei Lingüístic)
Aquest document pretén ser una guia breu i senzilla amb indicacions clares que us ajudin a aconseguir que la qualitat final dels textos que redacteu sigui millor. La guia, elaborada conjuntament pels serveis lingüístics de diverses universitats, s'ha redactat a partir dels errors detectats en les pàgines web que la Generalitat ha avaluat el 2010.
2011  
7.
4 p, 7.1 MB Idea general de las casas de misericordia, su instituto, y modo conque deben ser construidos sus edificios / Carles IV, 1748-1819 rei d'Espanya ; Espanya. Monarca (1788-1808 : Carles IV)
Idea general de les cases de misericordia, el seu institut, i la manera amb que han de ser construïts els seus edificis. .
[S.l. : s.n. , 1802?]  
8.
123 p, 28.8 MB Catálogo general de los objetos que figuran en la exposición de agricultura, industria y bellas artes, inaugurada en 24 de setiembre de 1871 por S. M. el Rey D. Amadeo I, en el local de la nueva Universidad de Barcelona / Imprenta de Narciso Ramirez y Compañía
Catàleg inventari de les obres presentades a la Exposición de Agricultura, Industria y Bellas Artes, celebrada a la Universitat de Barcelona l'any 1871, amb els preus de les peces i les adreces dels artistes.
Catálogo inventario de las obras presentadas en la Exposición de Agricultura, Industria y Bellas Artes, celebrada en la Universidad de Barcelona en 1871, con los precios de las piezas y las direcciones de los artistas.
Inventory catalogue of the works presented in the Exhibition of Agriculture, Industry and Fine Arts held at the University of Barcelona in 1871, with the prices of the works and the addresses of the artists.

Barcelona : Imprenta de Narciso Ramirez y Compa., 1871 (Biblioteca Digital d'Història de l'Art Hispànic)
Biblioteca Museu Víctor Balaguer  

Documents de recerca 363 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
27.5 MB El diseño de espacios en los restaurantes / Ventayol, Amadeu ; Oliva Santos, Raúl, dir. ; Vilar, Gerard, dir.
En els últims anys els restaurants han innovat no només en la gastronomia, sinó que també, en el disseny dels espais. Des de la conversió d'elBulli a un post-restaurant, els restaurants tendeixen a oferir experiències gastronòmiques on l'interiorisme té cada cop més presència. [...]
En los últimos años, los restaurantes han innovado no solamente en su gastronomía, sino también, en el diseño de sus espacios. Desde la conversión de elBulli a un Post-restaurante, los restaurantes han tendido a ofrecer experiencias gastronómicas donde el interiorismo coge cada vez más protagonismo. [...]
The last years, restaurants have innovated not only in their gastronomy but also in their space design. Since the transformation of elBulli into a post-restaurant, restaurants have tended to offer experiences where the interior design is turning the center stage. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Filosofia.

2023  
2.
10.4 MB El cuidado xenosimbótico como medio para el diseño de sociedades que no tengan las relaciones de poder como factor relacionado / Zabala Mena, César ; Costa, Tània, dir. ; Jaques Pi, Jèssica, dir.
Aquest projecte proposa la cura xenosimbiótico com a alternativa al pensament convencional per al disseny de productes i serveis, amb els quals mantenir relacions que iniciïn esdeveniments que ens puguin conduir a realitats renovades. [...]
Este proyecto propone el cuidado xenosimbiótico como alternativa al pensamiento convencional para el diseño de productos y servicios, con los que mantener relaciones que inicien acontecimientos que nos puedan conducir a realidades renovadas. [...]
This project proposes xenosymbiotic care as an alternative to conventional thinking for the design of products and services, with which to maintain relationships that initiate events that can lead us to renewed realities. [...]

2023  
3.
119 p, 2.1 MB L'estat emocional de les cooperatives de comunicació : cures, responsabilitat social i vida entre l'Economia Social Solidària i el capitalisme / Carcolse Patón, Judit ; Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En el marc de l'Economia Social i Solidària (ESS) es parla sovint de posar les persones al centre i de cures, però, a la pràctica hi ha alguns sectors com el de les cooperatives de comunicació que es troben emocionalment al límit i amb la sensació de fluctuar entre dos mons: el de l'Economia Social i Solidària versus el capitalisme.
En el marco de la Economía Social y Solidaria (ESS) se habla frecuentemente de poner a las personas en el centro y de cuidados, pero en la práctica hay algunos sectores como el de las cooperativas de comunicación que se encuentran emocionalmente al límite y con la sensación de fluctuar entre dos mundos: economía social versus capitalismo.
Within the framework of Social and Solidarity Economy (SSE), there is often talk of putting people at the center and of care. However, in practice, there are certain sectors such as cooperative communication that find themselves emotionally on the edge, with the feeling of fluctuating between two worlds: social economy versus capitalism.

2023
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
4.
290 p, 81.6 MB Mosaic Barcelona : la concept store que fomenta l'art emergent i el comerç local / Lumbreras Solano, María ; Muñoz Rodríguez, Paula ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte s'enfoca en la creació d'una concept store a Barcelona que pretén potenciar els artistes emergents i el comerç local de la ciutat. Proporcionant-los un lloc on exposar-se, amb un disseny d'espai modern que combina els seus productes, oferim una experiència de compra única i inspiradora. [...]
El proyecto se enfoca en la creación de una concept store en Barcelona que pretende potenciar los artistas emergentes y el comercio local de la ciudad. Proporcionándolos un lugar donde exponerse, con un diseño de espacio moderno que combina sus productos, ofrecemos una experiencia de compra única e inspiradora. [...]
The project focuses on the creation of a concept store in Barcelona that aims to enhance the city's emerging artists and local trade. By providing them with a place to exhibit, with a modern space design combining their products, we offer a unique and inspiring purchasing experience. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
193 p, 15.2 MB Alva : creación de una marca de premium activewear / Álvarez García, Myriam ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau s'enfoca en la creació d'una nova marca de premium activewear. El projecte comença amb una investigació de l'entorn, el mercat i la categoria en la qual competirà la marca, per a posteriorment desenvolupar la seva identitat corporativa i visual, així com la seva estratègia de comunicació, que conclou en el pla d'accions per a la campanya de llançament de la marca.
El trabajo de fin de grado se enfoca en la creación de una nueva marca de premium activewear. El proyecto comienza con una investigación del entorno, el mercado y la categoría en la que competirá la marca, para posteriormente desarrollar su identidad corporativa y visual, así como su estrategia de comunicación, que concluye en el plan de acciones para la campaña de lanzamiento de la marca.
The final degree project focuses on the creation of a new premium activewear brand. The project begins with an investigation of the environment, the market and the category in which the brand will compete, to later develop its corporate and visual identity, as well as its communication strategy, which concludes in the action plan for the brand launch campaign.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
101 p, 41.8 MB Origen : disseny, preproducció i distribució d'un videoclip / Foncillas Sala, Jana ; Cristià Pérez, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consta de tots els documents necessaris per a dur a terme el disseny, preproducció i distribució d'un videoclip musical sense dur a terme el rodatge. Parteix des de la creació de la mateixa cançó fins a la fase de promoció del videoclip.
Este proyecto consta de todos los documentos necesarios para llevar a cabo el diseño, preproducción y distribución de un videoclip musical sin realizar el rodaje. Parte desde la creación de la misma canción hasta la fase de promoción del videoclip.
This project consists of all the necessary documents to carry out the design, pre-production and distribution of a music video without filming. It starts from the creation of the song itself to the promotion phase of the music video.

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
7.
106 p, 8.1 MB The Break : document de disseny de videojoc / Miquel Gerona, Júlia ; Plana Espinet, Gina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de disseny de videojoc (DDJ) de The Break. Es tracta d'un videojoc de terror en primera persona 3D sobre una noia que s'ha d'enfontrar a unes ombres cada vegada que va en metro. També s'ha fet una anàlisi del sector i públic objectiu, una recerca sobre el tema i gènerei propostes per l'apartat artístic.
Documento de diseño de videojuego (DDJ) de The Break. Se trata de un videojuego en primera persona 3D sobre una chica que se enfrenta a unas sombras cada vez que va en metro. También se ha realizado un análisis del sector y público objetivo, un estudio sobre el tema y géneroy propuestas para el apartado artístico.
Game design document (GDD) of the Break. It's a 3d first version person video game about a girl who encounters shadows every time she takes the subway. The document also contains a target audience and video game sector analysis, a research on the themes and genre and artwork ideas.

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
8.
80 p, 5.8 MB Maquetació i tatuatges : disseny de portafolis per a estudis de tatuatges / Losada i Ollé, Gal·la ; Entenza Rodríguez, Ana Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb aquest projecte he desenvolupat revistes per a 3 estudis de tatuatges on es recull la feina de cada artista, com si d'un portafoli es tractés. Amb l'objectiu de crear una eina per ajudar als tatuadors a promocionar-se, he dissenyat uns catàlegs individualitzats amb entrevistes a cadascú i imatges on es mostren els seus estils. [...]
Con este proyecto he desarrollado revistas para 3 estudios de tatuajes en las que se recoge el trabajo de cada artista, como si de un portafolio se tratase. Con el objetivo de crear una herramienta para ayudar a los tatuadores a promocionarse, he diseñado unos catálogos individualizados con entrevistas a cada uno e imágenes con las que se muestran sus estilos. [...]
In this project, I have developed magazines for 3 tattoo studios which gather every artist's work, as if it was a portfolio. I've designed individualized catalogs containing interviews for each artist and images that show their styles, aiming to create a tool to help them promote themselves. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
9.
168 p, 79.6 MB Caliu Studio : desenvolupament d'una agència creativa i elaboració d'una campanya gamificada per a donar a conèixer el projecte / Masip Domingo, Maria ; Torrico Fernández Valera, Alejandro ; Domingo Soler, Lluis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La formalització d'una agència creativa que conceptualitza campanyes que segueixen els principis d'estratègia, creativitat i innovació, fent èmfasi en la creació d'experiències interactives que connectin marques i empreses amb persones. [...]
La formalización de una agencia creativa que conceptualiza campañas que siguen los principios de estrategia, creatividad e innovación, haciendo énfasis en la creación de experiencias interactivas que conecten marcas y empresas con personas. [...]
The formalization of a creative agency that conceptualizes campaigns that follow the principies of strategy, creativity and innovation, emphasizing the creation of interactive experiences that connect brands and companies with people. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
10.
119 p, 9.1 MB Confección de la biblia de un producto audiovisual preparado para la comercialización / Morales Fajarnés, Alexander ; Lluís Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'explora la concepció i creació d'una obra audiovisual destinada a vendre's a una productora. Bàsicament, es pretén realitzar el que es coneix com a bíblia, que consisteix a concebre i plasmar tots els elements necessaris per donar-li forma a aquesta obra. [...]
En este trabajo se explora la concepción y creación de una obra audiovisual destinada a venderse a una productora. Básicamente se pretende realizar lo conocido como biblia, que consiste en concebir y plasmar todos los elementos necesarios para darle forma a esta obra. [...]
This work explores the conception and creation of an audiovisual piece intended to be sold to a production company. Basically, the goal is to create what is known as a "bible", which involves conceiving and capturing all the necessary elements to shape this piece. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  

Documents de recerca : 363 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 4 registres trobats  
1.
Procés d'Adquisició de la Competència Traductora i Avaluació - PACTE / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
Grup de recerca que té com a objectiu fonamental investigar sobre la competència traductora i la seva adquisició. La nostra última finalitat és millorar el disseny curricular de la formació de traductors, en especial el disseny de competències, la progressió de l'ensenyament i la seva avaluació. [...]
Grupo de investigación cuyo objetivo fundamental es investigar sobre la competencia traductora y su adquisición. Nuestra finalidad última es mejorar el diseño curricular de la formación de traductores, especialmente el diseño de competencias, la progresión de la enseñanza y su evaluación. [...]
Research group whose main objective is to investigate translation competence and its acquisition. Our ultimate goal is to improve curriculum design for translator training, especially where competences, the progression involved in teaching, and evaluation are concerned. [...]

2022  
2.
1 p, 37.1 MB Disseny de diaris i revistes / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Cabezas García, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 7 d'octubre i el 9 de novembre de 2015 sobre el disseny de diaris i revistes tant en paper com en format electrònic.
2015
17 documents
3.
1 p, 4.8 MB Llibres i revistes de gran foli / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Soler i Fabregat, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General al novembre de 2009 formada per llibres i revistes de dimensions especials que no poden encabir-se a les prestatgeries obertes al públic, i que en conseqüència poden no ser prou coneguts. [...]
2009
14 documents
4.
9.5 KB Sociologia analítica / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre les bases de la sociologia analítica i els seus autors principals. Conté bibliografia (llistat per autors, cerques al catàleg, bases de dades, revistes, obres de referència i recursos web) sobre metodologia de les ciències socials, elecció racional, acció col·lectiva, elecció pública, filosofia i pensament en la sociologia i altres temes relacionats.
2009 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.