Google Scholar: cites
Neurociència, publicitat i disseny : diàleg entre la ciència i la intuïció
Navalles Villar, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona)

Títol variant: Neuroscience, advertising and design : dialogue between science and intuition
Títol variant: Neurociencia, publicidad y diseño : diálogo entre la ciencia y la intuición
Data: 2022
Resum: Les neurociències i les tècniques anomenades de neuromàrketing donen una forma de valoració científica de paràmetres emotius i gustatius de difícil mediació amb altres procediments. Conèixer el perquè interpretem determinats estímuls visuals auditius, gustatius, olfactius i tàctils, ens ho explica l'evolució humana per mitjà de l'estudi de les neurociències.
Resum: Neuroscience and so-called neuromarketing techniques provide a form of scientific assessment of emotional and taste parameters that are difficult to mediate with other procedures. Knowing why we interpret certain visual, auditory, gustatory, olfactory, and tactile visual stimuli is explained by human evolution through the study of the neurosciences.
Resum: Las neurociencias y las técnicas denominadas de neuromárketing dan una forma de valoración científica de parámetros emotivos y gustativos de dificil mediación con otros procedimientos. Conocer porqué interpretamos determinados estímulos visuales auditivos, gustativos, olfativos y tactiles, nos lo explica la evolución humana por medio del estudi de las neurociencias.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Neuromarketing ; Neurociències ; Sentits ; Disseny ; Publicitat ; Creativitat ; Creativity ; Neurosciences ; Senses ; Design ; Advertising ; Neurociencias ; Sentidos ; Diseño ; Publicidad ; Creatividad
Publicat a: Questiones publicitarias, Vol. 5 Núm. 29 (2022) , p. 11-15, ISSN 1988-8732

Adreça original: https://questionespublicitarias.es/article/view/v5-n29-navalles
DOI: 10.5565/rev/qp.372


6 p, 492.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2022-01-29, darrera modificació el 2022-02-03



   Favorit i Compartir