La dona a la revista : representació de la imatge, l'aparença i els valors de la figura femenina als anuncis gràfics
Borralleras Maya, Ivette
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La mujer en la revista : representación de la imagen, la apariencia y los valores de la figura femenina en los anuncios gráficos
Data: 2018
Descripció: 87 pag.
Resum: Cada dia expliquem amb zero paraules qui som, què volem i com ens sentim en cada moment. No en som conscients, però la manera de moure'ns, els gestos, la mirada, com ens relacionem amb els altres, i fins i tot, la manera de vestir-nos, de pentinar-nos o de maquillar-nos, ens delata. A partir de l'expressió no verbal i altres estudis com la cromosemiòtica analitzem la representació de la figura femenina als anuncis gràfics i l'ús dels diferents elements a l'hora de transmetre valors.
Resum: Cada día explicamos con cero palabras quiénes somos, qué queremos y cómo nos sentimos en cada momento. No somos conscientes, pero la manera de movernos, los gestos, la mirada, como nos relacionamos con los demás, e incluso, la manera de vestirnos, de peinarnos o de maquillarnos, nos delata. A partir de la expresión no verbal y otros estudios como la cromosemiòtica analizamos la representación de la figura femenina en los anuncios gráficos y el uso de los diferentes elementos a la hora de transmitir valores.
Resum: Every day we explain with zero words who we are, what we want and how we feel at all times. We are not aware of it, but the way we move, the gestures, the look, how we relate to others, and even the way we dress, comb or make up, gives us away. From non-verbal expression and other studies such as chromosemiotic, we analyse the representation of the female figure in the graphics ads and the use of different elements at the time of transmitting values.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Estereotip (Psicologia) de gènere ; Estudis de dones ; Publicitat ; Revistes ; Comunicació no verbal



87 p, 68.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-09-17, darrera modificació el 2022-05-26



   Favorit i Compartir