Análisis de figuras LGTBI+ en webseries españolas de 2005 a 2014 y su correlación con la aceptación de dicho colectivo en la sociedad española
Fontán Domínguez, Alejandro
Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 56 pag.
Abstract: Després de l'aprovació de la Llei 13/2005 es va legalitzar el matrimoni homosexual a Espanya però, fins a quin punt és acceptat aquest col·lectiu? Respondre a aquesta pregunta és senzill: de la mateixa manera que van reaccionar les produccions audiovisuals mostrant aquesta nova realitat social. Aquesta investigació indaga i compara, mitjançant un anàlisi qualitatiu, l'evolució de la representació del col·lectiu LGTBI+ en les sèries web espanyoles amb l'acceptació d'aquest col·lectiu com a eix principal.
Abstract: Tras la aprobación de la Ley 13/2005 se legalizó el matrimonio homosexual en España pero, ¿hasta qué punto es aceptado este colectivo? Responder a esta pregunta es sencillo: de la misma manera que reaccionaron las producciones audiovisuales mostrando esta nueva realidad social. Esta investigación indaga y compara, mediante un análisis cualitativo, la evolución de la representación del colectivo LGTBI+ en las series web españolas con la aceptación de este colectivo como eje principal.
Abstract: After the approval of Law 13/2005 homosexual marriage was legalized in Spain but, how far is this collective accepted? Answering this question is simple: in the same way that audiovisual productions reacted by showing this new social reality. This research investigates and compares, through a qualitative analysis, the evolution of LGTBI+ representation in Spanish web series with the acceptance of this collective as the main axis.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Internet ; Sèries televisives ; Espanya ; Homosexualitat en els mitjans de comunicació de massa ; Minories sexuals



56 p, 583.9 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2018-09-18, last modified 2020-02-01



   Favorit i Compartir