Creación de una marca y de un plan de comunicación para una marca distribuidora de instrumentos online
Lagos Araya, Alexis
Capmany, Miquel, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2018
Descripció: 138 pag.
Resum: A les següents pàgines crearem i donarem a conèixer la marca d'una botiga en línia d'instruments musicals. El contingut s'estructurarà en tres fases clares, investigació, estratègia i implementació. A la primera fase, la de recerca, anem a analitzar en profunditat el micro entorn i macro entorn dels comerços electrònics d'instruments musicals. Posteriorment, a l'estratègia, aplicarem els coneixements adquirits en la investigació per desenvolupar una estratègia que ens permeti assolir els objectius. Finalment, a la fase final, detallarem la part tàctica del projecte, és a dir, les accions de comunicació per a la marca.
Resum: En las siguientes páginas vamos a crear y dar a conocer la marca de una tienda online de instrumentos musicales. El contenido se estructurará en tres fases claras, investigación, estrategia e implementación. En la primera fase, la de investigación, vamos a analizar en profundidad el micro entorno y macro entorno de los comercios electrónicos de instrumentos musicales. Posteriormente, en la estrategia, aplicaremos los conocimientos adquiridos en la investigación para desarrollar una estrategia que nos permita alcanzar los objetivos. Finalmente, en la fase final, detallaremos la parte táctica del proyecto, es decir, las acciones de comunicación para la marca.
Resum: In the following pages we will create and advertise the brand of an online musical instruments store. The content will be structured in three clear stages, research, strategy and implementation. In the first stage, the research phase, we will analyse in depth the micro environment and macro environment of the electronic commerce of musical instruments. Later, in the strategy, we will apply the knowledge acquired in the research to develop a strategy that allows us to reach the objectives. Finally, in the final stage, we will detail the tactical part of the project, that is, the communication actions for the brand.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Comerç electrònic ; Música ; Marques comercials ; Publicitat



138 p, 4.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-09-20, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir