Anàlisi de la innovació pedagògica en escoles catalanes
Pladevall Vilavendrell, Judit
Donada, Susana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Data: |
2018 |
Descripció: |
1 pag. |
Resum: |
L'article exposa els principis bàsics de la innovació pedagògica en el Marc legal Català actual a partir de quatre eixos: la història i els precedents, el concepte d'innovació, les característiques de la innovació educativa i el procés d'innovar. Es fa una investigació a partir de l'estudi múltiple de cas de tres centres d'Educació Primària de Catalunya. La finalitat de la investigació és analitzar i comparar els models educatius de l'escola catalana dels tres centres amb característiques i plantejaments pedagògics diversos per tal de valorar en quin moment en el procés d'innovació pedagògica es troben i quins efectes i conseqüències comporta. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació Primària [2500798] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació Primària [896] ; Grau en Educació Primària [1140] |
Document: |
Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Innovació pedagògica ;
Paradigma ;
Projecte d'innovació pedagògica |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Registre creat el 2018-10-31, darrera modificació el 2023-07-22