Beneficis de les TIC en l’educació siríaca, un context afectat per conflictes armats
Alfarah, Mirey (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bosco Paniagua, Alejandra (Universidad Autónoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Data: 2018
Resum: Les Tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) s’han convertit avui en dia en un factor clau de la nostra societat. Però, és així en totes les regions del món? Des de l’inici del conflicte a Síria, més del 45% de la població s’ha hagut de desplaçar i en conseqüència, moltes nenes i nens han deixat de tenir accés a l'educació. En el següent estudi s’ha investigat el paper que juguen aquestes TIC per garantir una educació formal i no formal entre les nenes i nens sirians. La seva conclusió ha estat que les TIC milloren l’accés a l'educació, la comunicació i la coordinació d'accions.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Novembre 2018, p. 1-3, ISSN 2014-6388



3 p, 557.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2018-11-23, darrera modificació el 2019-02-02



   Favorit i Compartir