Beneficis de les TIC en l'educació siríaca, un context afectat per conflictes armats
Alfarah, Mirey (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Additional title: Beneficios de las TIC en la educación siriaca, un contexto afectado por conflictos armados
Additional title: Benefits of ICTs in Syrian education, a context affected by armed conflicts
Date: 2018
Abstract: Les Tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) s'han convertit avui en dia en un factor clau de la nostra societat. Però, és així en totes les regions del món? Des de l'inici del conflicte a Síria, més del 45% de la població s'ha hagut de desplaçar i en conseqüència, moltes nenes i nens han deixat de tenir accés a l'educació. En el següent estudi s'ha investigat el paper que juguen aquestes TIC per garantir una educació formal i no formal entre les nenes i nens sirians. La seva conclusió ha estat que les TIC milloren l'accés a l'educació, la comunicació i la coordinació d'accions.
Abstract: Las Tecnologías de la información y la comunicación (TIC) se han convertido hoy en día en un factor clave de nuestra sociedad. Pero, ¿es así en todas las regiones del mundo? Desde el inicio del conflicto en Siria, más del 45% de la población se ha tenido que desplazar y en consecuencia, muchos niños y niños han dejado de tener acceso a la educación. En el siguiente estudio se ha investigado el papel que juegan estas TIC para garantizar una educación formal y no formal entre las niñas y niños sirianos. Su conclusión ha sido que las TIC mejoran el acceso a la educación, la comunicación y la coordinación de acciones.
Abstract: Nowadays, information and communication technologies (ICTs) have become a key factor in our society. However, is it this way in every part of the world? Since the beginning of the conflict in Syria, more than 45% of the population has been forced into displacement and consequently, a lot children no longer have access to an education. In this next study, the role of ICTs has been analysed in order to guarantee access to formal and non-formal education to Syrian children. Its conclusion has been that ICTs improve this access to an education, the communication and the coordination of different actions.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, Castellà i Anglès
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Published in: UAB divulga, Novembre 2018, p. 1-3, ISSN 2014-6388



Català
3 p, 557.4 KB

Español
3 p, 212.6 KB

English
3 p, 211.9 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > CRiEDO (Center for Research and Studies for Organizational Development)
Articles > Published articles > UAB Divulga
Articles > Dissemination

 Record created 2018-11-23, last modified 2023-10-01



   Favorit i Compartir