visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Comunicació i llenguatge oral en l'escola inclusiva |
Títol variant: | Communication and Spoken Language in Inclusive Schools |
Títol variant: | Comunicación y lenguaje oral en la escuela inclusiva |
Data: | 2019-20 |
Resum: | 1. Conèixer les interaccions comunicatives que s'esdevenen en el sí d'una aula 2. Relacionar conceptes relatius a la comunicació en el context de l'aula inclusiva 3. Dissenyar estratègies per optimitzar les interaccions comunicatives a l'aula 4. Dotar al logopeda dels coneixements necessaris per a guiar als mestres en la detecció de possible necessitats. 5. Oferir estratègies al professorat per la millora de les interaccions a l'aula. |
Resum: | 1. Conocer las interacciones comunicativas que ocurren dentro del aula. 2. Relacionar los conceptos relativos a la comunicación con el contexto del aula inclusiva. 3. Diseñar estrategias para optimizar las interacciones comunicativas en el aula. 4. Dotar al/a la logopeda del conocimiento necesario para guiar a las/los maestras/os en la detección de posibles necesidades. 5. Ofrecer estrategias al profesorado para mejorar las interacciones en el aula. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, anglès, castellà |
Titulació: | Logopèdia [2500893] |
Pla d'estudis: | Grau en Logopèdia [1383] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 4 p, 99.4 KB |
Anglès 4 p, 100.1 KB |
Castellà 4 p, 99.8 KB |