(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Título variante: |
Laim, 2D platform videogame with Unity |
Título variante: |
Laim, videojuego de plataformas 2D con Unity |
Fecha: |
2019-07-01 |
Resumen: |
Aquest projecte consisteix en la creació, disseny i desenvolupament d'un videojoc en 2 dimensions per ordinador de plataformes d'acció i aventura anomenat Laim. Aquest joc inclou un escenari per plataformes, el desenvolupament d'una història, la inclusió de diversos enemics (en Downut, en Badtata, en Xuxi i en MCThrone), un sistema de combat i una IA -encarregada de controlar el comportament dels enemics-. S'han implementat 4 IA diferents tenint en compte el nivell de cada enemic (FSM simple, FSM elaborada, algoritme A* i arbre de comportament) i el nivell de dificultat del joc escollida pels jugadors (Easy, Normal, Hard o Insane). |
Resumen: |
This project is based on the creation, design and development of a 2D action-platformer computer videogame called Laim. This game contains a platform scenario, a story development, integration of different enemies (Downut, Badtata, Xuxi and MCThrone), a combat system and an AI -that manages the enemies' behaviour-. There are 4 different AI depending on the enemy's level (FSM simple, FSM accurated, A* algorithm and a behaviour tree) and depending on the game's difficulty chosen by players (Easy, Normal, Hard or Insane). |
Resumen: |
Este proyecto consiste en la creación, diseño y desarrollo de un videojuego en 2 dimensiones para ordenador de plataformas de acción y aventura denominado Laim. Este juego incluye un escenario por plataformas, el desarrollo de una historia, la inclusión de distintos enemigos (Downut, Badtata, Xuxi y McThrone), un sistema de combate y una IA -encargada de controlar el comportamiento de los enemigos-. Se han implementado 4 IA diferentes teniendo en cuenta el nivel de cada enemigo (FSM simple, FSM elaborada, algoritmo A* y árbol de comportamiento) y el nivel de dificultad del juego seleccionado por el jugador (Easy, Normal, Hard o Insane). |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Grau en Enginyeria Informàtica [2502441] |
Plan de estudios: |
Enginyeria Informàtica [958] |
Documento: |
Treball final de grau ; Text |
Área temática: |
Menció Computació |
Materia: |
Videojoc ;
2D ;
Unity ;
Plataformes ;
Intel·ligència artificial ;
Arbre de decisió ;
BT ;
FSM ;
Màquina d'estats finits ;
A* ;
Videjuego ;
Plataformas ;
Inteligencia artificial ;
Árbol de decisión ;
Máquina de estados finitos ;
Videogame ;
Platforms ;
Articial inteligence ;
Behaviour tree ;
Finit state machine |