La Responsabilitat Social Corporativa en marques de moda de luxe i baix cost
Corbalán Santos, Marta
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La Responsabilidad Social Corporativa en marcas de moda de lujo y bajo coste
Títol variant: Corporate Social Responsibility in luxury and low-cost fashion brands
Data: 2019
Descripció: 282 pag.
Resum: Aquest TFG consisteix en una investigació en forma d'estudi de cas sobre la gestió i la comunicació de la Responsabilitat Social Corporativa de les marques de la indústria de la moda. Per a dur a terme l'estudi s'han escollit dues marques de moda: una de luxe, Burberry, i una de baix cost, H&M, per tal de comparar quines diferències existeixen entre elles a nivell de RSC.
Resum: Este TFG consiste en una investigación en forma de estudio de caso sobre la gestión y la comunicación de la Responsabilidad Social Corporativa de las marcas de moda de la indústria de la moda. Para llevar a cabo el estudio se han escogido dos marcas de moda: una de lujo, Burberry, y una de bajo coste, H&M, con tal de comparar qué diferencias existen entre ellas a nivel de RSC.
Resum: This final thesis consists of a research shaped as a study case about the management and communication of the Corporate Social Responsibility of fashion industry brands. To carry out this case study, two fashion brands have been chosen: a luxury brand, Burberry, and a low-cost brand, H&M, in order to compare the differences between in therms of CSR.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Responsabilitat social de l'empresa ; Moda ; Marques comercials ; Desenvolupament sostenible



282 p, 24.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-10-04, darrera modificació el 2019-12-21



   Favorit i Compartir