El Infoshow en horario de prime-time y noche de las televisiones generalistas europeas : diferencias entre canales públicos y privados
Alonso Ciriza, Leire
Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: L'Infoshow en horari de prime-time i nit de les televisions generalistes europees : diferències entre canals públics i privats
Títol variant: The Info-show in prime-time and night time of the European generalist televisions : differences between public and private channels
Data: 2019
Descripció: 191 pag.
Resum: Aquest treball analitza l'Infoshow emès en horari de prime-time i nit de les televisions generalistes públiques i privades de la TDT en quatre dels grans mercats televisius europeus: França, Itàlia, Regne Unit i Espanya. La recerca proposa una anàlisi comparativa del qual extreure les similituds i diferències que presenten els Infoshow de les cadenes públiques i privades. El treball planteja un primer nivell d'anàlisi genèrica sobre el macro gènere Infoshow i un segon nivell més específic a través de l'estudi del gènere Reality. Els resultats de la recerca exposen els patrons comuns del Infoshow establerts per cada titularitat.
Resum: Este trabajo analiza el infoshow emitido en horario de Prime-time y noche en las televisiones generalistas públicas y privadas de la TDT en cuatro de los grandes mercados televisivos europeos: Francia, Italia, Reino Unido y España. La investigación propone un análisis comparativo del cual extraer las similitudes y diferencias que presentan los infoshow de las cadenas públicas y privadas. El trabajo plantea un primer nivel de análisis genérico sobre el macrogénero Infoshow y un segundo nivel más específico a través del estudio del género Reality. Los resultados de la investigación exponen los patrones comunes del infoshow establecidos por cada titularidad.
Resum: This project analyzes the Infoshow broadcasted in the Prime-time and night-time time zones in the public and private generalist televisions of DTT in four of the biggest European television markets: France, Italy, United Kingdom and Spain. The research proposes a comparative analysis from which to extract the similarities and differences presented by the Infoshow of public and private channels. The project sets out a first level of generic analysis on the macrogenre Infoshow and a second more specific level through the study of the Reality genre. The results of the research explain the common patterns of the Infoshow determined according to their ownership.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Televisió ; Sensacionalisme en els mitjans de comunicació de massa ; Xous d'impacte



191 p, 1.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-10-11, darrera modificació el 2019-11-08



   Favorit i Compartir