Guia per dissenyar una estratègia de comunicació efectiva a Instagram en l'era millennial
Soler Gimenez, Aina
Valli Casado, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Guía para diseñar una estrategia de comunicación efectiva en Instagram en la era millennial
Títol variant: Guide to design an effective communication strategy for Instagram at the millennial era
Data: 2020
Descripció: 161 pag.
Resum: Aquest projecte és la creació d'una guia per crear una estratègia de comunicació a Instagram efectiva entre el públic jove, realitzada a partir de l'estudi d'aquesta xarxa social. Aquesta guia consta de diferents opcions a seguir a través d'objectius, accions i KPI's, per tal d'adaptar l'estratègia a les necessitats de l'empresa i permetent preparar, realitzar i avaluar la seva activitat, aconseguint els beneficis que ofereix aquesta xarxa social.
Resum: Este proyecto es la creación de una guía para crear una estrategia de comunicación en Instagram efectiva entre el público joven, realizada a partir del estudio de esta red social. Esta guía consta de diferentes opciones a seguir a través de objetivos, acciones y KPI's, para adaptar la estrategia a las necesidades de la empresa y permitiendo preparar, realizar y evaluar su actividad, consiguiendo los beneficios que ofrece esta red social.
Resum: This project is the creation of a guide to create a communication strategy on Instagram and be effective among the young public, realised from the survey of this social network. This guide features of distinct options at tracking through aims, acts and KPI's, for such to adapt the strategy at the necessities of the company and permitting prepare, realise and assess his activity, achieving the benefits that offers this social network.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Publicitat ; Comunicació ; Xarxes socials en línia ; Joves ; Pla de comunicació ; Instagram



161 p, 8.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2020-12-07, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir