Tamed Souls : Un joc de plataformes 2D amb esperit souls-like
Moros Esteban, Jan
Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Additional title: Tamed Souls : A 2D Platformer videogame with souls-like spirit
Additional title: Tamed Souls : Un juego de plataformas 2D con espíritu souls-like
Date: 2021
Abstract: Aquest article recull el desenvolupament de Tamed Souls, un videojoc de plataformes en dues dimensions amb elements d'altres gèneres com el Souls-like que va ser creat utilitzant el motor Godot. El món en què es juga es genera de manera procedural a cada nova partida, i s'hi poden trobar presoners a rescatar i fogueres on descansar dels enemics que el plaguen. Els rivals tenen el seu propi sistema d'intel·ligència artificial que els permet crear estratègies d'atac en funció de la del jugador. Al final del nivell apareix un enemic més fort i amb patrons de moviment i atac diferents que s'ha de derrotar per acabar el joc. Els resultats obtinguts son força satisfactoris, tenint ja una primera versió funcional, assolint tots els objectius plantejats al principi del TFG.
Abstract: This article explains the development of Tamed Souls, a two-dimensional platformer videogame with elements from other genres such as Souls-like, created through the Godot engine. The world the game takes place in is proceduraly generated in each new game, and it contains prisoners to be rescued and campfires to find some rest after fighting against the enemies that plague the environment. Rivals have their own Artificial Intelligence, which allows them to develop attack strategies based on the player's actions. At the end of the level a stronger enemy appears, with different movement and attack patterns: it must be defeated to finish the game. Current state of the game is rather satisfactory, having already a fully functional version that fulfills all the requirements planned at the beginning of this TFG.
Abstract: Este artículo recoge el desarrollo de Tamed Souls, un videojuego de plataformas en dos dimensiones con elementos de otros géneros como el Souls-like, que fue creado utilizando el motor Godot. El mundo en el que se juega se genera de manera procedural a cada nueva partida, y en él se encuentran prisioneros a rescatar y hogueras donde descansar de los enemigos que lo plagan. Los rivales tienen su propio sistema de inteligencia artificial que les permite crear estrategias de ataque en función de la del jugador. Al final del nivel aparece un enemigo más fuerte y con patrones de movimiento y ataque diferentes, que debe ser derrotado para acabar el juego. Los resultados obtenidos son bastante satisfactorios, contando con una primera versión funcional, y que cumple con todos los objetivos planteados al inicio del TFG.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Study plan: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject area: Menció Computació
Subject: Generació procedural ; Godot Engine ; IA de Videojocs ; Plataformes ; Videojoc ; Platformer ; Procedural generation ; Videogame ; Videogame AI ; Generación procedural ; IA de Videojuegos ; Plataformas ; Videojuego



10 p, 1.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering. TFG

 Record created 2021-04-09, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir