Plan de comunicación para Stockhoreca : el primer portal web de compraventa de productos para la hostelería
Duran Cabacés, Marc
Salvat Sangrà, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Pla de comunicació per Stockhoreca : el primer portal web de compravenda de productes per a l'hosteleria
Títol variant: Communication plan for Stockhoreca : the first web portal to buy and sell hotel related items
Data: 2021
Descripció: 148 pag.
Resum: Pla de comunicació per Stockhoreca, plataforma que ofereix l'oportunitat de comprar i vendre productes per a l'hostaleria a través d'internet. En aquest projecte s'ha elaborat una anàlisi del mercat i de marca per millorar la seva comunicació i poder assolir els objectius prèviament proposats.
Resum: Plan de comunicación para Stockhoreca, plataforma que ofrece la oportunidad de comprar y vender productos para la hostelería por internet. En este proyecto se ha elaborado un análisis del mercado y de marca para mejorar su comunicación y poder lograr los objetivos previamente propuestos.
Resum: Communication plan for Stockhoreca, a platform that offers the opportunity to buy and sell catering products by Internet. In this project, an analysis of the market and the brand has been analyzed to improve communication to achieve the previously proposed objectives.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte
Matèria: Publicitat ; Relacions públiques ; Pla de comunicació ; Màrqueting ; Hosteleria



148 p, 10.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-07-26, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir