Aplicació d'Android de microaprenentatge
Romero Diví, Albert
Benavente i Vidal, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Título variante: Microlearning Android App
Título variante: Aplicación de Android de microaprendizaje
Fecha: 2022
Resumen: Avui dia, ha crescut molt el nombre d'empreses que proporcionen una via fàcil per l'aprenentatge mitjançant el microaprenentatge. És per això que també pot interessar una aplicació per facilitar la gestió i l'accés a microcontinguts per l'aprenentatge comp lementari de l'alumnat d'aquesta universitat. Aquesta aplicació s'emmarca dins un projecte d'innovació docent que permeti un aprenentatge que pugui ser monitorat senzillament per professors i fàcil de seguir pels alumnes. A l'informe s'explica el desenvolu pament seguit per poder desenvolupar aquesta aplicació. Aquesta permet un inici de sessió per poder identificar l'alumne mitjançant el NIU i el correu electrònic. A partir d'aquí, l'aplicació permet apuntar-se en noves assignatures i visualitzar ne l'ín dex de continguts. També facilita la visualització de microcontinguts juntament amb exercicis de síntesi per acabar d'entendre el que s'explica a la lliçó.
Resumen: Nowdays, the number of companies providing an easy way to learn through microlearning has grown very much. This is why an application to facilitate the management and access to microcontents for the comple- mentary learning of the students of that university may also be of interest. This application is part of a teaching innovation project that alles teachers to monitorize the learning process of their students, and it's also easy fo- llowed by students . The report e xplains the development followed in order to develop this application. This application allows to log in to be able to identify the student using the NIU and email. From there, the application allows to join to new subjects and display the contents. It also facilitates the display of microcontents together with synthesis exercises to finish understanding what is explained in the lesson.
Resumen: Hoy en día, ha crecido el número de empresas que proporcionan una vía fácil para el aprendizaje mediante el micro aprendizaje. Es por ello por lo que también puede interesar una aplicación para facilitar la gestión y el acceso a micro contenidos para aprendizaje complementario del alumnado de esta universidad. Esta aplicación se enmarca en un proyecto de innovación docente que permita un aprendizaje que pueda ser monitoreado simplemente por profesores y fácil de seguir para los alumnos. En el informe se explica el desarrollo que se ha seguido para el desarrollo de esta aplicación. Esta permite un inicio de sesión para poder identificar el alumno mediante el NIU i el correo electrónico. A partir de aquí, la aplicación permite apuntarse a nuevas asignaturas y visualizar su índice. También facilita la visualización de micro contenidos junto con ejercicios de síntesis para entender lo que se explica en la lección.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Plan de estudios: Enginyeria Informàtica [958]
Documento: Treball final de grau ; Text
Área temática: Menció Enginyeria del Software
Materia: Aplicació ; Android ; Microaprenentatge ; Microcontingut ; Lliçons ; Temaris ; Qüestionaris ; Curs ; Kotlin ; Aplicación ; Microaprendizaje ; Microcontenido ; Lecciones ; Temario ; Cuestionarios ; Curso ; Application ; Microlearnig ; Microcontent ; Lessons ; Contents ; Quizzens ; Course



14 p, 1.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Escuela de Ingeniería. TFG

 Registro creado el 2022-07-21, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir