Google Scholar: cites
Blockchain, NFT y producción bajo demanda en el sector de la moda
Martín-Guart, Ramon Francisco (Universitat de Girona)
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc (Universitat Ramon Llull. Blanquerna)
Lladós, Josep (Universitat de Girona)
Paitiví, Imma (Universitat de Girona)

Títol variant: Blockchain, NFT i producció sota demanda en el sector de la moda
Títol variant: Blockchain, NFT and on-demand production in the fashion sector
Data: 2024
Resum: El objeto de estudio investiga la disposición de los consumidores hacia productos bajo demanda y tokens no fungibles (NFTs), centrándose en la marca Laagam, e-commerce especializado en moda, como estudio de caso. La metodología, cuantitativa, combina fuentes estadísticas secundarias y encuestas a una muestra de 380 usuarios en España e internacionales, que revelan preferencia por redes sociales como Instagram y que la admiración por los NFT y el interés en la producción bajo demanda están en una etapa incipiente en un ecosistema digital que evoluciona con rapidez, en el que surgen nuevas plataformas y redes sociales. . .
Resum: L'objecte d'estudi investiga la disposició dels consumidors cap a productes sota demanda i tokens no fungibles (NFTs), centrant-se en la marca Laagam, comerç electrònic especialitzat en moda, com a estudi de cas. La metodologia, quantitativa, combina fonts estadístiques secundàries i enquestes a una mostra de 380 usuaris a Espanya i internacionals, que revelen preferència per xarxes socials com Instagram i que l'admiració pels NFT i l'interès en la producció sota demanda estan en una etapa incipient en un ecosistema digital que evoluciona amb rapidesa, en el qual sorgeixen noves plataformes i xarxes socials. . .
Resum: The object of study investigates the disposition of consumers towards products on demand and non-fungible tokens (NFTs), focusing on the Laagam brand, e-commerce specialized in fashion, as a case study. The quantitative methodology combines secondary statistical sources and surveys to a sample of 380 users in Spain and international, which reveal preference for social networks such as Instagram and that the admiration for NFT and interest in on-demand production are in an incipient stage in a digital ecosystem that evolves rapidly, in which new platforms and social networks arise. . .
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Comercio electrónico ; Bajo demanda ; Lagaam ; NFT ; Redes sociales ; Comerç electrònic ; Sota demanda ; Xarxes socials ; E-commerce ; On-demand ; Social networks
Publicat a: Questiones publicitarias, Vol. 7 Núm. 34 (2024) , p. 83-93 (Investigación) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://questionespublicitarias.es/article/view/v7-n34-martin-fondevila-llados-paitivi
DOI: 10.5565/rev/qp.401


12 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2024-07-29, darrera modificació el 2025-01-14



   Favorit i Compartir