(Universitat Ramon Llull. Blanquerna)
Títol variant: |
Blockchain, NFT i producció sota demanda en el sector de la moda |
Títol variant: |
Blockchain, NFT and on-demand production in the fashion sector |
Data: |
2024 |
Resum: |
El objeto de estudio investiga la disposición de los consumidores hacia productos bajo demanda y tokens no fungibles (NFTs), centrándose en la marca Laagam, e-commerce especializado en moda, como estudio de caso. La metodología, cuantitativa, combina fuentes estadísticas secundarias y encuestas a una muestra de 380 usuarios en España e internacionales, que revelan preferencia por redes sociales como Instagram y que la admiración por los NFT y el interés en la producción bajo demanda están en una etapa incipiente en un ecosistema digital que evoluciona con rapidez, en el que surgen nuevas plataformas y redes sociales. . . |
Resum: |
L'objecte d'estudi investiga la disposició dels consumidors cap a productes sota demanda i tokens no fungibles (NFTs), centrant-se en la marca Laagam, comerç electrònic especialitzat en moda, com a estudi de cas. La metodologia, quantitativa, combina fonts estadístiques secundàries i enquestes a una mostra de 380 usuaris a Espanya i internacionals, que revelen preferència per xarxes socials com Instagram i que l'admiració pels NFT i l'interès en la producció sota demanda estan en una etapa incipient en un ecosistema digital que evoluciona amb rapidesa, en el qual sorgeixen noves plataformes i xarxes socials. . . |
Resum: |
The object of study investigates the disposition of consumers towards products on demand and non-fungible tokens (NFTs), focusing on the Laagam brand, e-commerce specialized in fashion, as a case study. The quantitative methodology combines secondary statistical sources and surveys to a sample of 380 users in Spain and international, which reveal preference for social networks such as Instagram and that the admiration for NFT and interest in on-demand production are in an incipient stage in a digital ecosystem that evolves rapidly, in which new platforms and social networks arise. . . |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Comercio electrónico ;
Bajo demanda ;
Lagaam ;
NFT ;
Redes sociales ;
Comerç electrònic ;
Sota demanda ;
Xarxes socials ;
E-commerce ;
On-demand ;
Social networks |
Publicat a: |
Questiones publicitarias, Vol. 7 Núm. 34 (2024) , p. 83-93 (Investigación) , ISSN 1988-8732 |