El lanzamiento de una colección como estrategia de reposicionamiento de la marca Sisyphe
García Gálvez, Gisela
Lopes da Silva, Elaine A., 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Additional title: |
El llançament d'una col·lecció com a estratègia de respocionament de la marca Sisyphe |
| Additional title: |
The launch of a collection as a repositioning strategy for the brand Sisyphe |
| Date: |
2024 |
| Description: |
100 pag. |
| Abstract: |
El proyecto se centra en la creación de una colección de moda y su estrategia de lanzamiento, como medio para conseguir un reposicionamiento de la marca Sisyphe a un mercado más premium. Se elabora un estudio detallado del mercado en el que se opera, un estudio de las necesidades del cliente, el diseño de la colección, y un plan de marketing que dibuja la estrategia de lanzamiento. |
| Abstract: |
El projecte es centra en la creació d'una colecció de moda i la seva estrategia de llançament, com a mitjà per aconseguir un reposicionament de la marca Sisyphe a un mercat més premium. S'elabora un estudi detallat del marcat en el que s'opera, un estudi del les necessitats del client, el disseny de la colecció, i el pla de marketing que dibuixa l'estratègia del llançament. |
| Abstract: |
The project is aimed at the creation of a fashion collection and its launching, as a means to reach a more premium positioning of the brand Sisyphe in the market. It includes a detailed market study, as well as the needs of our client, the collection design, and a marketing plan that defines the launching strategy. |
| Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Language: |
Castellà |
| Studies: |
Comunicació de les Organitzacions [2503868] |
| Study plan: |
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Subject: |
Reposicionament ;
Moda ;
Empresa emergent ;
Streetwear ;
Premium ;
Marca Espanya |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2024-11-15, last modified 2024-11-25