dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Títol variant: |
Creació i pla de comunicació de Zoi, l'agencia que fomenta l'éxode urbà i la repoblació d'entorns rurals |
Títol variant: |
Creation and communication plan for Zoi, the agency that promotes the urban exodus and the rural area repopulation |
Data: |
2024 |
Descripció: |
164 pag. |
Resum: |
Zoi és la nova agència que ofereix un servei de suport i gestió de trasllat de la ciutat al poble, fomentant així l'èxode urbà i la repoblació rural aprofitant els consegüents efectes negatius de l'era COVID, els alts costs de vida de les grans ciutats i el gran salt de qualitat de vida que els pobles ofereixen. Així doncs, s'elabora un pla de comunicació i els passos anteriors per la configuració d'aquest i la creació de la marca mitjançant una exhaustiva anàlisi del macroentorn, el microentorn, els públics de la marca i, en especial, el potencial consumidor. |
Resum: |
Zoi es la nueva agencia que ofrece un servicio de soporte y gestión del traslado de la ciudad al pueblo, fomentando así el éxodo urbano y la repoblación de entornos rurales aprovechando los consecuentes efectos negativos de la era COVID, los altos costes de vida en las grandes ciudades y el gran salto de calidad de vida que ofrecen los pueblos. Así pues, se elabora un plan de comunicación y los pasos anteriores para la configuración de este y la creación de la marca mediante un exhaustivo análisis del macroentorno, del microentorno, los públicos y, en especial, el potencial consumidor. |
Resum: |
Zoi is the new agency which wants to offer a service of support and management of the move from the city to the town, promoting the urban exodus and the repopulation of rural areas taking profits on the COVID negative effects, high prices in the cities and the better life that the villages offer. So, we elaborate a communication plan and all the previous steps to set it and to create the brand after an exhaustive analysis of the macroenvironment, microenvironment, the stakeholders and, especially, the potential consumer. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball final de grau |
Matèria: |
Comunicació ;
Marca ;
Estratègia ;
Anàlisis ;
Rural ;
Repoblació ;
Repoblar ;
Èxode urbà ;
Ruralitat ;
Poble ;
Ciutat ;
Benestar ;
Sostenibilitat |